11سال قبل زن و مردی میانسال به پلیس مراجعه کردند و گفتند دخترشان سروناز توسط مادرشوهرش به آتش کشیده شده و جانش را از دست داده‌ است.

سلامت نیوز: 11سال قبل زن و مردی میانسال به پلیس مراجعه کردند و گفتند دخترشان سروناز توسط مادرشوهرش به آتش کشیده شده و جانش را از دست داده‌ است.

این زوج مدعی‌ شدند دخترشان قبل از مرگ حرف‌هایی زد مبنی بر اینکه مادرشوهرش در این حادثه مقصر است. مادر سروناز به ماموران پلیس گفت: «دخترم یک‌ماه قبل به‌خاطر آتش‌سوزی زخمی و به بیمارستان منتقل ‌شد. زمانی که او به هوش بود با دخترم صحبت کردم و از او خواستم توضیح دهد چه اتفاقی افتاده ‌است اول می‌ترسید و حرفی نمی‌زد بعد گفت: روز حادثه مادرشوهرم به خانه ما آمد او فحاشی کرد و من را کتک زد من هم که خیلی از دستش عصبانی شده‌ بودم به او گفتم اگر دست برنداری خودم را می‌سوزانم او یک گالن نفت همراه خودش آورده ‌بود نفت را روی خودم ریختم و گفتم اگر یک کلمه دیگر حرف بزنی خودم را آتش می‌زنم. مادرشوهرم مرا زد و روی زمین افتادم و بیهوش شدم، بعد هم مادرشوهرم کبریت کشید و من آتش گرفتم. وقتی به هوش آمدم داشتم می‌سوختم و مادرشوهرم نگاه می‌کرد وقتی که دید من در حال سوختن هستم فقط تماشا کرد تا اینکه شوهرم آمد و آتش را با پتو خاموش کرد و مرا به بیمارستان رساند.

این زن مدعی شد دامادش دخترش را تهدید و وادار به سکوت کرده‌ است. او گفت: دخترم قبل از مرگش گفت شوهرش او را تهدید کرده و گفته ‌است اگر به کسی بگوید مادرش او را آتش ‌زده رهایش می‌کند و به همین دلیل هم دخترم تا لحظه مرگش این موضوع را پنهان کرد اما وقتی متوجه شد دیگر زنده نمی‌ماند واقعیت را گفت.

این در حالی بود که سروناز پیش از این به ماموران گفته ‌بود خودسوزی کرده‌ است این دختر در اظهارات خودش گفته‌ بود: مادرشوهرم به خانه ما آمد او همیشه در زندگی من و همسرم اختلاف ایجاد می‌کرد. من هیچ مشکلی با او نداشتم؛ اما مادرشوهرم مرا دوست نداشت. او به خانه ما آمد و فحاشی کرد برای اینکه صدایش را نشنوم به زیرزمین رفتم دست‌بردار نبود. بیرون آمدم و به او گفتم اگر نروی خودم را آتش می‌زنم و نفت روی خودم ریختم و کبریت را روشن کردم گفت اگر راست می‌گویی خودت را آتش بزن من هم خودم را آتش زدم. مادرشوهرم ایستاد و تماشا کرد اما شوهرم آتش را با پتو خاموش کرد. من به‌خاطر اینکه مادرشوهرم به من کمک نکرد از او شکایت دارم.

با توجه به شکایت اولیه سروناز و شکایت بعدی خانواده‌اش شوهر این زن و مادرش بازداشت شدند آنها اتهامات را رد کردند و مدعی ‌شدند سروناز به خاطر اینکه کنترلش را از دست داد دست به چنین کاری زد. به این ترتیب برای آنها قرار منع‌تعقیب صادر شد و متهمان آزاد شدند. با این حال پدر و مادر مقتول همچنان بر شکایت خود باقی ماندند بعد از گذشت 11سال وقتی پرونده به نتیجه‌ای نرسید دادستانی پرونده را برای تشخیص دریافت دیه از بیت‌المال با توجه به پیدانشدن قاتل به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاد و پرونده به زودی در شعبه 74 دادگاه کیفری ‌استان تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

منبع:روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha