چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

مدیرستاد فرماندهی سامانه 125 آتش نشانی تهران، میانگین تماس های روزانه شهروندان با سامانه 125 تهران را 4 هزار تماس اعلام کرد و گفت: از مجموع تماس های تلفنی 200 مورد به عملیات آتش نشانی می انجامد و بقیه مزاحمت های تلفنی می باشد.

سلامت نیوز: مدیرستاد فرماندهی سامانه 125 آتش نشانی تهران، میانگین تماس های روزانه شهروندان با سامانه 125 تهران را 4 هزار تماس اعلام کرد و گفت: از مجموع تماس های تلفنی 200 مورد به عملیات آتش نشانی می انجامد و بقیه مزاحمت های تلفنی می باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، عزیز کارگری در حاشیه مراسم شبگردی سه شنبه شب خبرنگاران در ستاد فرماندهی سامانه 125 با اشاره به برخورد قاطع و قانونی با مزاحمین تلفنی، افزود: متاسفانه مزاحمین تلفنی از همه سنین هستند که این اقدام موجب تاخیر در امداد رسانی نیروهای آتش نشانی می شود.

وی از شهروندان تقاضا کرد از تماس های غیرضروری با سامانه 125 آتش نشانی به شدت خودداری کنند تا نیروهای آتش نشانی بتوانند امدادرسانی مناسب را برای حادثه دیدگان انجام دهند.

کارگری در خصوص تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر اعلام حوادث و سوانح به سامانه 125، اظهار کرد: از زمانی که شهروند با این سامانه تماس می گیرد حدود 40 ثانیه بعد نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام می شود.

مدیر ستاد فرماندهی سامانه 125 آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان براساس اطلاعات جمع آوری شده از تماس های تلفنی شهروندان اقدام به اعزام دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای امدادرسانی مطلوب به محل حادثه می کنند.

خبرنگاران اصحاب رسانه در قالب شبگردی در تهران از مراکز مختلف آتش نشانی تهران همچون ایستگاه شهید صالحی و ستاد فرماندهی 125 بازدید کردند و در جریان فعالیت آتش نشانان قرار گرفتند.

خبرنگاران با حضور در ایستگاه شهید صالحی تهران از نحوه آمادگی و اعزام آتش نشانان، خاموش کردن آتش و نحوه استفاده از تجهیزات آتش نشانی نظیر خودروهای نردبان، آشنایی بیشتری پیدا کردند.

این افراد با مراجعه به سامانه 125 آتش نشانی تهران همچنین در جریان چگونگی نحوه تماس های تلفنی شهروندان مبنی بر اعلام حوادث و سوانح و سایر اقدامات برای اعزام آتش نشانان، قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha