رئیس سازمان هواشناسی کشور، با تکذیب خبر استعفای خود و سه تن از مسئولان این سازمان، گفت: اگر رفتن من می‌تواند تمامی این مشکلات را مرتفع کند برای استعفا آماده‌ام اما مشکل این‌گونه حل نخواهد شد.

سلامت نیوز: رئیس سازمان هواشناسی کشور، با تکذیب خبر استعفای خود و سه تن از مسئولان این سازمان، گفت: اگر رفتن من می‌تواند تمامی این مشکلات را مرتفع کند برای استعفا آماده‌ام اما مشکل این‌گونه حل نخواهد شد.


داود پرهیزگار در گفت‌وگو با خانه ملت، با تکذیب خبر استعفای خود و سه تن از مسئولان این سازمان در اثر خسارت‌های ناشی از وقوع طوفان، گفت: با استعفای بنده یا همکارانم این موضوع یا موضوعات شبیه به آن حل نخواهد شد.

پرهیزگار با بیان اینکه وقایعی چون طوفان تهران موضوعات علمی است، ‌افزود:‌ باید با چنین موضوعاتی با دید علمی برخورد کرد، در  دید علمی استعفا معنا ندارد.

وی ادامه داد: دید علمی تعیین تیم کارشناسی، ‌مطالعه پدیده، شناسایی آن و کمک گرفتن از آن برای تشخیص‌ها و پیش بینی‌های  بعدی را می‌طلبد.

پرهیزگار از اعلام آمادگی خود برای استعفا در صورت مرتفع شدن مشکلات خبر داد و گفت: اگر رفتن من می‌تواند تمامی این مشکلات را مرتفع کند برای استعفا آماده‌ام اما مشکل این‌گونه حل نخواهد شد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور، یادآور شد: تا زمانی که مسئولیت ریاست سازمان هواشناسی را بر عهده دارم با تمام قوا کار خواهم کرد.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر استعفای دبیرکل هواشناسی استان تهران، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار و مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات هواشناسی سازمان هواشناسی در پی انتقادات واردشده به عملکرد این سازمان به‌دلیل عدم پیش‌بینی درست طوفان و ندادن‌هشدارهای لازم به مردم از سمت خود مطرح شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha