مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، هرگونه ادعایی مبنی بر ذینفع بودن برخی مقامات و یا منسوبین آنها را در واردات بنزین تکذیب کرد.

سلامت نیوز: مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، هرگونه ادعایی مبنی بر ذینفع بودن برخی مقامات و یا منسوبین آنها را در واردات بنزین تکذیب کرد.

سیدمحسن قمصری در گفتگو با شانا، در باره برخی ادعاها مبنی بر مشارکت برخی مقامات و یا منسوبین آنها در امر واردات بنزین گفت: شرکت ملی نفت ایران تاکنون برای تامین بنزین وارداتی با هیچ شرکت ایرانی قرارداد نبسته است و بنزین مورد نیاز کشور تنها از طریق شرکتهای بین المللی تامین می شود.

وی در خصوص فرایند واردات بنزین توضیح داد: روال به این ترتیب است که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مشخصات بنزین مورد نیاز را اعلام می کند و ما بر اساس آن، درخواست خود را با شرکتهای تجاری بین المللی فعال در این زمینه مطرح می کنیم.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به محدودیتها و مشکلات تامین بنزین، تصریح کرد: تعداد شرکتهایی که هم امکان تامین بنزین مورد نیاز ایران را داشته باشند و هم شرایط انتقال وجه را فراهم کنند، محدود است و تامین بنزین وارداتی تنها از طریق این شرکتها و یا خریداران نفت کوره صادراتی  صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ شرکت ایرانی برای تامین بنزین وارداتی دخیل نبوده و متاسفانه به نظر می رسد بیان چنین شایعاتی صرفا برای مقاصد سیاسی انجام می شود.

لازم به ذکر است معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز اعلام کرد: اتهام وارادت بنزین به همسرم دروغ محض و بهتان است.
 
معصومه ابتکار گفت: کسانی که منافعشان با بنزین سرطانی پتروشیمی گره خورده این تهمتها را نسبت می دهند در حالی که این موضوع از وزارت نفت قابل پیگیری و استعلام است.
 
وی ادامه داد:متاسفانه این افراد استعلام نمی کنند چون می خواهند دروغ بگویند ولی خوشبختانه مردم ما آگاه هستند.
 
ابتکار افزود:من کاملا بر سر منافع مردم و حفظ سلامتی آنها ایستاده ام و کوتاه نمی آیم و با هر اقدامی که سلامتی مردم را به خطر بیندازد مقابله خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha