رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس، از پیگیری پرونده ناظم‌‌ متخلف مدرسه‌ای در غرب تهران از سوی مجلس خبر داد و گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

سلامت نیوز: رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس، از پیگیری پرونده ناظم‌‌ متخلف مدرسه‌ای در غرب تهران از سوی مجلس خبر داد و گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

عطاالله سلطانی‌صبور در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری دستگیری ناظم‌ متخلف مدرسه‌‌ای در غرب تهران، گفت: مجلس به جد پیگیر این موضوع بوده و تا رسیدن به نتیجه و مشخص شدن جرم این ناظم از سوی مراجع قضایی پیگیری های خود را ادامه خواهد داد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیته‌ای سه نفره متشکل از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مدرسه‌ مذکور رفته و از نزدیک پرونده ناظم متخلف را پیگیری ‌کردند، افزود:‌ هنوز نتیجه مشخصی از بررسی‌ها به دست نیامده اما پیگیر‌ی‌ها تا حصول و شفافیت موضوع ادامه دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری طرح شکواییه برخی از والدین علیه ناظم متخلف به دستگاه قضایی،‌ ادامه داد: صحت و سقم تخلف ناظم مدرسه باید از سوی دادگاه مشخص شود.

وی از حضور خود، عبدالوحید فیاضی و جبار کوچکی‌نژاد به عنوان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مدرسه‌ای که محل وقوع تخلف بوده‌اند خبر داد و افزود: این کمیته سه نفره به جد پیگری موضوع بوده اما هنوز نتیجه نهایی به دست نیامده سات.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:‌ از بخش حقوقی وزارت آموزش و پرورش خواسته‌ایم پرونده تخلف ناظم مدرسه‌ای در غرب تهران را به جد پیگیری کرده و همچنین در صورت نیاز نیز جلسه ای با وزیر این وزارتخانه برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • تنگ طه ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    3 0
    آموزش و پرورش بايد قبل از اينكه كار به اينجاها بكشد به شدت پيگير مسئله ميشد و اگر ماجرا صحت داشت با شخص خاطي برخورد شديدي مي كرد . چرا كه اينگونه افراد به جز اينكه به حقوق بچه هاي معصوم كه جاي فرزندان آنها را دارند ، تجاوز نموده اند . آبروي فرهنگيان را نيز خدشه دار نموده اند و اگر چند مورد مانند اين اتفاق بيفتد ديگر هيچ دانش آموزي از معلم خود حرف شنوي ندارد .