رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اجرای طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده اعتباری در حدود 10 هزار میلیارد تومان می‌خواهد، گفت: دولت باید با در نظر گرفتن منابع مالی برای اجرای این طرح به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب کمک کند.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اجرای طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده اعتباری در حدود 10 هزار میلیارد تومان می‌خواهد، گفت: دولت باید با در نظر گرفتن منابع مالی برای اجرای این طرح به تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر حسینعلی شهریاری با یادآوری بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و تصویب آن در کمیسیون فرهنگی، گفت: ‌در صورت عملیاتی شدن، این طرح می‌تواند دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص کاهش جمعیت را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده نیازمند اعتباری در حدود 10 هزار میلیارد تومان است، افزود: شاید تامین بار مالی این طرح کمی مشکل باشد اما دولت باید با تزریق اعتبارات کافی به اجرای آن کمک کند.

شهریاری ادامه داد: داشتن بار مالی برای اجرای این طرح شکی نیست اما دولت باید منابع اجرای آن را به نحوی تامین کند.

وی با بیان اینکه زیرساختهای لازم برای عملیاتی شدن طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده مهیاست،‌ افزود: مشاهده نتایج اجرای این طرح در حدود 20 سال زمان خواهد برد و آینده‌نگری به خوبی در آن لحاظ شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با مثبت ارزیابی کردن طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، یادآور شد: این طرح به خوبی پاسخ گوی نیازهای کشور در زمان حال و آینده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha