رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با اشاره به پرونده تعرض جنسی ناظم مدرسه ای درغرب تهران به دانش‌آموزان گفت: تا زمانی که حکم قضایی صادر نشود، در این زمینه نمی‌توان قضاوتی کرد.

سلامت نیوز:رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس با اشاره به پرونده تعرض جنسی ناظم مدرسه ای درغرب تهران به دانش‌آموزان گفت: تا زمانی که حکم قضایی صادر نشود، در این زمینه نمی‌توان قضاوتی کرد.

«عطاالله سلطانی‌صبور» در گفت وگو با ایلنا با اشاره به پیگیری  مجلس در رابطه با پرونده ناظم‌‌ متخلف مدرسه‌ای در غرب تهران گفت: به اداره مرکز آموزش وپرورش آن منطقه رفتیم و بررسی هایی را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که پرونده این ناظم متخلف چند شاکی دارد، گفت: آن وقت که ما رفتیم، دو شاکی داشت.

سلطانی‌صبور بااشاره به اینکه درمورد این پرونده هنوز حکمی از جانب مراجع قضایی صادر نشده است، افزود: تا زمانی که حکم قضایی مشخص نشود و صحت و سقم موضوع روشن نشود نمی توان قضاوتی در این زمینه کرد.

وی ضمن تاکید بر پیگیری  مجلس در مورد این حادثه و تشکیل کمیته ای سه نفره  دراین زمینه، گفت: از آنجایی که بحث اخلاقی است و آبروی افراد در میان است تا زمانی که حکمی صادر نشود - همان طور که گفتم - نمی شود قضاوت کرد.

سلطانی‌صبور خاطرنشان کرد: فعلا ناظم مدرسه در معرض اتهام است و اینکه موضوع را آب و تاب بدهیم چیز خوبی نیست.

وی تصریح داد: یک لحظه اگر خانواده خود را دراین موقعیت قرار دهیم و از آن طرف هم ثابت شود که اتهام به ناظم درست نبوده و یا شدتش به این حد نبوده خودتان قضاوت کنید که چه اتفاقی می افتد از همین رو نباید ناپخته قضاوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha