اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

سلامت نیوز: اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 29 و 30 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت مهم ترین محور این اجلاس خواهد بود.

براساس این گزارش، برنامه ارایه خدمات سلامت به روستاییان، شهرهای زیر 20 هزار نفر و عشایر، برنامه ارایه خدمات سلامت به حاشیه‌نشینان شهرها، برنامه استقرار شبکه جامع و همگانی سلامت شهرستان دو استان فارس و مازندران و شهرستان‌های جدید، پروژه استقرار نظام پایش و ارزشیابی خدمات سلامت، پروژه تکمیل، تجهیز و توسعه شبکه بهداشتی، درمانی کشور از جمله بهبود استانداردها، بازسازی و نوسازی و توسعه شبکه، تأمین خودرو، واکسن‌های جدید و مکمل‌های مورد نیاز گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله محورهای مورد بحث در این اجلاس دو روزه است.

گفتنی است، در این اجلاس، روسا، معاونان بهداشتی و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و همچنین رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این دانشگاه‌ها شرکت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha