ما به عملکرد یکساله‌ی دولت در حوزه‌ی بهداشت نمره‌ی خوبی می‌دهیم، چون در سخت‌ترین شرایط بیشترین حمایت را انجام داد و ما امیدواریم این حمایت ارتقا پیدا کند.

سلامت نیوز: هاشمی گفت: ما به عملکرد یکساله‌ی دولت در حوزه‌ی بهداشت نمره‌ی خوبی می‌دهیم، چون در سخت‌ترین شرایط بیشترین حمایت را انجام داد و ما امیدواریم این حمایت ارتقا پیدا کند.

دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ما به عملکرد یکساله‌ دولت در حوزه‌ی بهداشت نمره‌ی خوبی می‌دهیم، چون در سخت ترین شرایط، بیشترین حمایت را انجام داد و اما امیدواریم این حمایت ارتقا پیدا کند.

وی افزود: ما در حوزه‌ی بهداشت و درمان چابک‌تر از این هم می‌توانیم عمل کنیم تا شاید این کسب تجربه‌ی چند ماهه باعث شود که ما گام‌های بعدی را با سرعت بیشتری برداریم و در این مسیر همه باید کمک کنند.

وی ادامه داد: ما برای دوره‌ای آمده‌ایم تا همه باور کنند مردم مشکل دارند و نیازمند کمک هستند و اگر مردم اعتقاد دارند مسیری که می رویم درست است، کمک کنند تا اگر مشکلی وجود دارد، از بین برود.

هاشمی اظهار داشت: مردم در حوزه‌ی سلامت به شدت نیازمند کمک و حمایت هستند و از این بابت که دولت با جیب خالی کمک نسبتا شایسته‌ای به حوزه‌ی سلامت کرد ما نمره‌ی خوبی را می‌دهیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مجلس هم عنایت ویژه‌ای به این موضوع داشت، البته هنوز قدم‌های بیشتری را مجلس و دولت بایستی بردارند تا شرایط مطلوب فراهم شود که این شرایط مطلوب با همت مردم و توانمندی خودشان برای توجه به سلامتی و برنامه‌ریزی و همت افرادی که در بخش دولتی و خصوصی همکاری می‌کنند، به وجود می‌آید تا دغدغه‌ی مردم در حوزه‌ی درمان کمتر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha