عمل نکردن ترمز دستی خودرو سبب شد خودرویی داخل دریاچه بهشهر سقوط کند و جان سرنشین آن را که زنی باردار بود بگیرد.

سلامت نیوز: عمل نکردن ترمز دستی خودرو سبب شد خودرویی داخل دریاچه بهشهر سقوط کند و جان سرنشین آن را که زنی باردار بود بگیرد.

ساعت 22جمعه 4 سرنشین یك دستگاه خودروی پاترول كه اعضای یك خانواده بودند و برای تفریح به بهشهر سفر كرده بودند تصمیم گرفتند برای استراحت كنار دریاچه مجموعه تاریخی عباس آباد توقف كنند. راننده در نزدیكی شیب دریاچه توقف كرد و 3 نفر از سرنشینان پاترول پیاده شدند اما زمانی كه فاطمه، همسر باردار راننده قصد داشت پیاده شود یكباره خودرو به سمت دریاچه به حركت درآمد. صحنه وحشتناكی بود.

زن جوان روی صندلی عقب نشسته بود و قادر نبود خودرو را كنترل كند. از هیچ‌یك از اعضای خانواده‌اش نیز كاری ساخته نبود و در یك چشم به‌هم‌زدن پاترول با سرعت زیادی به داخل دریاچه سقوط كرد.در تاریكی شب اعضای خانواده این زن نمی‌دانستند باید چه كار كنند. آنها شروع به داد و فریاد كردند و از اهالی منطقه كمك خواستند. چند دقیقه بعد مأموران ایستگاه مركزی آتش‌نشانی بهشهر خود را به محل حادثه رساندند و عملیات نجات آغاز شد. تاریكی شب از یك سو و عمق 10متری دریاچه از سوی دیگر كار را برای گروه نجات دشوار می‌كرد. با این حال آنها از همه امكانات خود برای نجات زن باردار استفاده كردند اما ساعتی بعد وقتی امدادگران او را از دریاچه بیرون كشیدند زن باردار جانش را از دست داده بود.

حسین سراجی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بهشهر دراین باره به همشهری گفت: علت اصلی وقوع این حادثه كشیده نشدن درست ترمز دستی پاترول بود كه موجب حركت كردن آن به سوی دریاچه شد. از سوی دیگر اطراف این دریاچه فاقد امكانات حفاظتی مناسب مانند نرده و دیوار است و همین عامل پیش از این نیز موجب بروز حوادث مشابه و مرگ چند نفر دیگر شده‌بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha