مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تا روز سه شنبه امکان رعد و برق و وزش باد در استانهای شمال غرب کشور وجود دارد.

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: تا روز سه شنبه امکان رعد و برق و وزش باد در استانهای شمال غرب کشور وجود دارد.
احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، در سه روز آینده بویژه دوشنبه و سه شنبه رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در شمالغرب پیش بینی می شود.

او گفت: استانهای ایلام،زاهدان ، بیرجند و مشهد در دو روز آینده طوفانی هستند و در استانهای ارومیه، اردبیل و تبریز هم بارش باران پیش بینی می شود. استانهای اصفهان، تهران، اهواز، خرم آباد، شیراز، قم و یزد هم تا روز سه شنبه آفتابی هستند.

وظیفه با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارش خفیف و پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر رخ می دهد گفت: در سه روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات توفان گرد و خاك ادامه دارد و این شرایط با شدت کمتری در خراسان جنوبی و سایر مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان هم تداوم دارد.

او با بیان اینکه در این مدت باد و گرد و خاك در جنوب غرب کشور ادامه دارد گفت: در سه روز آینده نیمه شرقی و نواحی مرکزی خلیج فارس مواج و طوفانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha