رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار گزارشی درباره کیفیت بنزین پتروشیمی ها نظر رسمی مرکز نیست .

سلامت نیوز: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار گزارشی درباره کیفیت بنزین پتروشیمی ها نظر رسمی مرکز نیست .
 
جلالی در گفتگوی تلفنی با واحد مرکزی خبر با اشاره به انتشار گزارشی در خبرگزاری ها مبنی بر نظر مرکز درخصوص پاک بودن بنزین پتروشیمی ها در مقایسه با بنزین برخی پالایشگاهها  افزود : این  متن  برگرفته از یک ماهنامه تحلیلی  مرتبط با مرکز است که در آن نظرات مختلف از کارشناسان ارائه می شود اما متن منتشر شده به معنای نظر نهایی مرکز پژوهش ها نیست و این فقط یک نظر است چراکه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم .
 
وی خاطر نشان کرد: همزمان با مطرح شدن آلودگی بنزین پتروشیمی ها، مرکز پژوهش ها بررسی های  جامع، مستمر و دقیقی را آغاز و از نظرات و اطلاعات دستگاههای مختلف استفاده کرد .
 
جلالی ادامه داد: اول تیر نیز قرار است جلسه ای با حضور دستگاههای مرتبط با بنزین پتروشیمی ها و پالایشگاه ها در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شود و اطلاعات نهایی جمع آوری می شود تا به جمع بندی نهایی برسیم .
 
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت:این مرکز تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیده است اما امیدواریم در آینده ای نزدیک با بررسی دقیق همه اطلاعات کارشناس به جمع بندی و نتیجه نهایی درباره کیفیت بنزین پتروشیمی ها برسیم .
 
در برخی از خبرگزاری ها با انتشار متنی به نام مرکز پژوهش ها آمده بود که بنزین پتروشیمی بسیار پاکتر از بنزین برخی پالایشگاههاست .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha