دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 114266

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انقباضی بودن بودجه کشور در سال 93 گفت: این در حالیست که بودجه سازمان محیط زیست نسبت به سال گذشته با 50 درصد افزایش همراه بود.

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انقباضی بودن بودجه کشور در سال 93 گفت: این در حالیست که بودجه سازمان محیط زیست نسبت به سال گذشته با 50 درصد افزایش همراه بود.


سید محمد مجابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به قانون بودجه سال 93 گفت:‌ بودجه محیط زیست علاوه بر سازمان مرکزی شامل اعتبارات ادارات کل استانی و تکالیفی که طبق قانون به دستگاه‌ها برای زمینه محیط زیستی اختصاص داده شده است می‌شود.
 

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص بودجه این سازمان اظهار کرد: اعتبارات کل سازمان مرکزی حفاظت از 900 میلیارد ریال در سال گذشته، امسال با 1700 میلیارد ریال افزایش روبرو بوده است. همچنین رقم 220 میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای این سازمان در سال گذشته به حدود 300 میلیارد ریال افزایش یافته و اعتبارات تملک دارایی نیز به 1400 میلیارد ریال ارتقا پیدا کرده است.
 

مجابی به تکالیف سایر دستگاه‌ها در زمینه محیط زیست اشاره کرد و گفت: سایر دستگاه‌های دولتی نیز موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست در حوزه خود هستند و علاوه بر آن تحقق دولت سبز با اهمیت به مسائلی برای مصرف بهینه آب،‌ برق و کاغذ نیز از وظایف این دستگاه‌هاست که باید یک درصد از بودجه کل دستگاه به آن اختصاص یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha