رییس سازمان غذا و دارو از برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت ارایه داروهای شیمی درمانی در بیمارستان‌ها بویژه در بیمارستان‌های مناطق محروم به منظور جلوگیری از ارجاع بیماران و کاهش هزینه‌های آنها در تامین دارو خبر داد.

سلامت نیوز: رییس سازمان غذا و دارو از برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت ارایه داروهای شیمی درمانی در بیمارستان‌ها بویژه در بیمارستان‌های مناطق محروم به منظور جلوگیری از ارجاع بیماران و کاهش هزینه‌های آنها در تامین دارو خبر داد.

دکتر رسول دیناروند در گفت‌وگو با ایسنا، در نظر داریم داروهای شیمی درمانی که باید در بیمارستان‌ها تجویز و تزریق شوند را بویژه در مناطق محروم حمایت کنیم.

وی افزود: به این ترتیب در مناطق محروم از ارجاع بیماران به مناطق دیگر جهت تهیه دارو و تحمیل هزینه اضافی به آنها جلوگیری می‌شود. همچنین ممکن است بیماران داروهای شیمی درمانی مورد نیازشان را از مکان‌هایی که مورد تایید معاونت درمان و سازمان نظام پزشکی نبوده و استاندارد نیستند، تهیه کنند که با اجرای این طرح این مشکل نیز حل خواهد شد.

دیناروند گفت: بر این اساس برنامه ما آن است که خدمات شیمی درمانی را بویژه در مناطق محروم در قالب بیمارستان‌های فعال در شهرهای محروم ارایه دهیم و بیماران بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد که این برنامه به زودی اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha