به دنیا آمدن یک کودک، یک معجزه بزرگ است، اما گاهی این معجزه بزرگ تر هم می شود.

سلامت نیوز:به دنیا آمدن یک کودک، یک معجزه بزرگ است، اما گاهی این معجزه بزرگ تر هم می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامانه، دوقلوهایی در بوستون آمریکا به دنیا آمده اند که 24 روز با هم اختلاف سنی دارند. «لیندالوا داسیلوا» تنها وقتی 24 هفته باردار بود، دچار درد زایمان شد. او که حسابی ترسیده بود، به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان هم چاره ای نداشتند جز به دنیا آوردن کودک.


«ABC News» نوشته، بچه اول که  الکساندر نام دارد، در حالی به دنیا آمد که حدود یک کیلو وزن داشت. داسیلوا می گوید:«او را پیش من آوردند تا ببوسمش. داشت گریه می کرد، اما خیلی کوچک بود و من هم خیلی ترسیده بودم. به شوهرم گفتم، خیلی کوچک است.»


بچه هایی که در هفته بیست و چهارم به دنیا می آیند، فقط 50 درصد شانس زنده ماندن دارند. به هر حال، پزشکان به خانم داسیلوا گفته بودند، اگر یکی از بچه ها را به دنیا بیاورد و دیگری را در شکمش نگه دارد، دست کم یکی از آنها زنده می ماند. یکی از پزشکان می گوید:«وقتی یکی از بچه ها به دنیا می آید و درد زایمان متوقف می شود، پنجره ای رو به شما باز می شود. اما این پنجره نادر است. اغلب اوقات، درد تمام نمی شود.»


24 روز بعد، رونالدو با وزنی حدود 3 برابر وزن برادرش به دنیا آمد. مادر این دوقلوها می گوید:«آنها بچه های معجزه آسای من هستند. رونالدو به خاطر اینکه توی شکمم ماند و الکساندر به خاطر اینکه نجات پیدا کرد.» سایت «بوستون» گزارش داده، خانم داسیلوا امیدوار است اواخر ماه جاری میلادی (حدود 20 روز دیگر) 2 پسرش را از بیمارستان به خانه ببرد.   

دوقلوهای عجیب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha