سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

فرمانده انتظامی استان سمنان از قتل هولناک زنی به دست شوهر معتادش خبر داد. سردار محمدرضا میرزایی در این‌باره گفت: زنی 30ساله به نام مرضیه 31 اردیبهشت‌ماه امسال به‌دنبال آتش‌گرفتن خانه‌ای در روستای دیزج شاهرود به شدت دچار سوختگی شد و پس از 15روز جان خود را از دست داد. وی افزود: به‌دنبال این حادثه خانواده مرضیه در تاریخ 20خرداد به پلیس مراجعه کردند و خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران در جریان تحقیقات خود به بازجویی از همسر 32ساله این زن پرداختند.

او مدعی شد پس از درگیری لفظی با همسرش، مرضیه گالن بنزین را روی خودش خالی و خودسوزی کرد. میرزایی اضافه کرد: کارآگاهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند مقتول فرزندی پنج ساله دارد که خانواده مادرش از زمان مرگ مرضیه از او بی‌خبر هستند. سرانجام مشخص شد این پسربچه در منزل پدربزرگ پدری‌اش زندگی می‌کند. کارآگاهان با تحقیق از این پسربچه متوجه شدند مرضیه به دست شوهرش به آتش کشیده شده است.

رییس پلیس استان سمنان افزود: در نهایت شوهر مقتول از راز جنایت هولناک خود پرده برداشت و در اعترافاتش گفت پس از درگیری با همسرش بنزین را روی او ریخت و وی را با فندک به آتش کشید. میرزایی با اشاره به اعتیاد شدید متهم به مواد مخدر افزود: این مرد بیکار بود و با همسرش بر سر این موضوع اختلاف شدیدی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha