یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11430

برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد .

این برنامه با حضور آقای دکتر حسین علی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی به موضوع بررسی تبلیغات کاذب استفاده از مکمل های غذایی و دارویی می پردازد . برنامه زاویه پنهان به سردبیری آقای سعید یوسفی و اجرای آقای دکتر بهرام بنده یزدانی  روزهای یک شنبه از ساعت  15 تا 16  پخش می شود .
زندگی زیباست
عنوان برنامه‌ای است از گروه نیمروزی رادیو سلامت که به موضوع زیبا اندیشیدن ، زیبا نگاه کردن و زیبا عمل کردن می‌پردازد.
خانم بهروزی سردبیر این برنامه گفت: اگر به زندگی در کنار تمام مشکلاتی که دارد زیبا نگاه کرد نه تنها تمام مشکلات حل می‌شود بلکه تفکرات منفی نیز از بین می‌رود.
ایشان در مورد آیتم‌های برنامه گفت: این برنامه شامل آیتم های زندگی را با آواز بخوان ، عشق،‌برداشتن سدهای من و منیت،‌لطف خداوند و دستهای شفا و غیره می‌باشد.
این برنامه به کارناسی آقای مسیحا برزگر، شاعر و مترجم کتابهای جبران خلیل جبران و سردبیری خانم بهروزی هر روز ساعت 10 صبح پخش می‌شود.
دوباره نگاه کن
عنوان برنامه‌ای است از گروه نیمروزی رادیو سلامت که به مهارتهای زندگی می‌پردازد. خانم غیاثی سردبیر این برنامه گفت: ما در این برنامه به مسائل و مشکلات موجود در زندگی پرداخته و راههای مقابله با آن را از قبیل کنترل خشم مدیریت زمان ، توانایی های مختلف آموزش می‌دهیم.
این برنامه فردا یکشنبه 30 تیرماه به کارشناسی آقای سید آرش تقوی روانشناس به موضوع مهارت کنترل خشم می‌پردازد.
دوباره نگاه کن روزهای 2 شنبه ساعت 12 پخش می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha