سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 114311

سلامت نیوز :چند وقتی است كه با كمك جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع)، كودكان كار و محروم از تحصیل و مادران سرپرست خانوارهای آسیب‌دیده دست به كار شده و مشغول دوخت كیسه‌هایی هستند كه كیسه‌های جادویی لقب گرفته است چرا كه بانیان طرح ساخت این كیسه معتقدند این كیسه‌ها می‌تواند دست‌های مهربان را به یكدیگر وصل كند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد كیسه‌هایی كه تمام مراحل ساخت آن، از طراحی نقش تا دوخت آن توسط همین كودكان و مادران هنرمند كه همواره در زندگی سخت‌شان از هر گونه آموزشی محروم بوده‌اند انجام می‌شود. در حالی كه هدف اصلی از ساخت این كیسه‌ها، اشتغالزایی و آموزش مهارت و تشویق به استقلال مالی و كمك به معاش این خانواده‌های آسیب دیده بوده، شما هم می‌توانید با خرید این كیسه‌ها، ضمن حمایت از دستان هنرمند این قشر نیازمند جامعه، به حفظ محیط زیست هم كمك كنید.

چرا كه این كیسه‌ها می‌تواند جایگزین كیسه‌های پلاستیكی بوده و بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید این كیسه‌ها را كه با قیمتی بسیار ارزان به معرض فروش گذاشته شده‌اند، از فروشگاه اینترنتی جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع) به نشانی http: //shop.sosapoverty. org/ تهیه كنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha