دختر کوچولو موهای بلندش را به کودکان سرطانی بخشید

سلامت نیوز: دختر بچه چهارساله انگلیسی برای شاد کردن بیماران خردسال سرطانی هم‌سن و سالش موهای بلند خود را به آنها هدیه کرد.


«اوی لگ آستین» که با خانواده‌اش در «برنلی» زندگی می‌کند، از کودکی برای تقلید از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌اش اجازه کوتاه‌کردن موهای بلوند زیبایش را نمی‌داد و این سرسختی باعث شده بود موهای این دختر بچه که رفتار پرنسس‌ها را تقلید می‌کرد تا کمرش برسد.


وقتی «اوی‌لگ» به چهار سالگی رسید مادربزرگش مبتلا به سرطان شد و تازه آنجا بود که این دختر کوچولو، کودکان بیماری را دید که به‌خاطر درمان سرطان موهای زیبایشان را از دست داده‌اند. این اتفاق در ذهن کوچک این‌دختر بچه تأثیر عمیقی گذاشت و پس از آن باعث شد او با اصرار از خانواده‌اش بخواهد با کوتاه‌کردن 35 سانتیمتر از موهایش، کلاه گیس بسازند تا آن را به کودکان سرطانی اهدا کند.


مادر این دختر کوچولو می‌گوید: من و پدر «اوی» هرگز فکر نمی‌کردیم دخترمان یک روز چنین تصمیمی بگیرد اما فکر می‌کنم این کار، او را بزرگتر کرده و ما از این بابت خوشحالیم، کلاه‌گیس اهدایی این دختر کوچولو با قیمت هزار و 100 پوند فروخته شد تا پول حاصل را صرف مخارج بیماران خردسال سرطانی کنند.

منبع:روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha