رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر گفت: بیمارستان‌هایی که با ضریب اشغال تخت پایین در سطح استان فعالیت می‌کنند دردی را از مردم دوا نخواهند کرد.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان بوشهر گفت: بیمارستان‌هایی که با ضریب اشغال تخت پایین در سطح استان فعالیت می‌کنند دردی را از مردم دوا نخواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس از بوشهر، علیرضا رئیسی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزایش بیمارستان‌هایی که به‌جز هزینه برای استان کارایی چندانی ندارد را به سود استان ندانست و اظهار داشت: روند توسعه ما باید براساس یک چشم‌انداز واقعی و نیازهای استان باشد و بیمارستان‌هایی که با ضریب اشغال تخت پایین در سطح استان فعالیت می‌کنند دردی را از مردم دوا نخواهند کرد.

رئیسی با اشاره به مدیریت بحران در استان گفت: آمار عملکرد مدیریت بحران در استان با توجه به بضاعت موجود مثبت و ارزنده بوده و با توجه به حوادث طبیعی رخ داده در استان در سال گذشته کمترین تلفات در مراکز درمانی  استان واقع شده است که این مهم در سایه هماهنگی و همکاری خوبی که در حوزه درمان استان وجود دارد صورت گرفته است.

محمدرضا محسنی رئیس سابق بیمارستان سلمان فارسی بوشهر نیز ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بیمارستان و اقدامات انجام شده در راستای پیشبرد مرکز در دوران تصدی مسئولیت خود از زحمات تمامی کارکنان و دست‌اندرکاران بیمارستان تقدیر کرد و ضمن خیر مقدم به دکتر فرداد، توفیقات روز افزون وی را در ارتقا و توسعه خدمات بیمارستان از درگاه باریتعالی خواستار شد.

مراسم تودیع دکتر محمدرضا محسنی  و معارفه دکتر شهریار فرداد رئیس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی با حضور دکتر پور حکیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ،دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ،تعدادی از روسای مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان، پزشکان و کارکنان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان سلمان فارسی برگزار شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha