چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 114369

سیدمهدی موسوی نژاد، یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه آلودگی بنزین تولیدی در داخل كشور بیشتر از بنزین وارداتی است، گفت كه قرار است تحقیق و تفحصی از قراردادهای واردات بنزین و موضوع آلایندگی بنزین های وارداتی و تولیدی انجام شود.

سلامت نیوز: سیدمهدی موسوی نژاد، یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه آلودگی بنزین تولیدی در داخل كشور بیشتر از بنزین وارداتی است، گفت كه قرار است تحقیق و تفحصی از قراردادهای واردات بنزین و موضوع آلایندگی بنزین های وارداتی و تولیدی انجام شود.

سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد هیچ سندی مبنی بر آلودگی بنزین تولید داخل به ما ارائه نكردند و این موضوع بیشتر در حد حرف باقی مانده است. وی افزود: ابهام و علامت سوال ما این است كه چرا سازمان محیط زیست اینقدر برای واردات بنزین اصرار دارد.

وی با اشاره به بررسی موضوع آلایندگی بنزین تولید پتروشیمی ها در كمیسیون انرژی، یادآور شد: نتیجه این بود كه آلودگی بنزین پتروشیمی بیشتر از بنزین وارداتی نیست و حتی بنزین پتروشیمی آلایندگی كمتری نسبت به بنزین وارداتی دارد. باید از سازمان محیط زیست سوال شود كه چرا با وجود عدم ارائه مستندات و اسناد و عدم تست و آزمایش روی بنزین پتروشیمی، بر آلایندگی آن اصرار دارند.   

منبع: روزنامه اعتماد  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha