چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 114372

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران از پایان رسیدگی به ماجرای لیست 14 نفره پزشکان زیرمیزی بگیر خبر داد و گفت: 7 نفر از این پزشکان محکوم شده اند.

پایان ماجرای لیست 14 نفره پزشکان زیرمیزی بگیر

سلامت نیوز: معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران از پایان رسیدگی به ماجرای لیست 14 نفره پزشکان زیرمیزی بگیر خبر داد و گفت: 7 نفر از این پزشکان محکوم شده اند.
دکتر علی فتاحی در گفتگو با مهر اظهارداشت: رسیدگی به پرونده 14 نفره پزشکان زیرمیزی بگیر در سازمان نظام پزشکی تمام شد و از این تعداد، مستندات 7 نفر از آنها توسط دانشگاهها جمع و به نظام پزشکی داده شد و برای این افراد کیفرخواست صادر شد.

وی در ارتباط با اینکه گفته می شود این افراد خارج از ایران بوده اند، گفت: از این 14 نفر، یک نفر داخل تهران نبوده و یک نفر بیشتر در خارج از کشور طبابت می کند.

فتاحی درباره جزئیات محکومیت 7 نفر پزشک از لیست 14 نفره، افزود: این 7 پزشک در تهران هستند و احکام محکومیت همه آنها نیز ابلاغ شده است.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی ایران ادامه داد: برخی از آنها نسبت به حکم های صادره اعتراض کرده اند و در مرحله تجدید نظر قرار دارد و آن تعداد که اعتراضی به حکم شان نداشته اند، احکام قطعی آنها اجرا شده است.

وی در ارتباط با اینکه این 7 پزشک از کدام رشته های پزشکی بوده اند، گفت: بیشتر آنها جراحان رشته های مختلف هستند.

انتشار لیست 14 نفره پزشکان زیر میزی بگیر، برای اولین بار توسط برخی از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح و رسانه ای شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha