عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی وضعیت داروهای تولید داخل خبر داد و گفت: کمیته‌ای 4 نفره از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب شده تا به بررسی کارشناسی داروهای تولید داخل بپردازد.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی وضعیت داروهای تولید داخل خبر داد و گفت: کمیته‌ای 4 نفره از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب شده تا به بررسی کارشناسی داروهای تولید داخل بپردازد.


رسول خضری در گفت وگو با خانه ملت،‌ در تشریح جزئیات دستور کار امروز سه‌شنبه (27 خرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: جلسه امروز با حضور مسئولان وزارت بهداشت در خصوص میزان واردات دارو و تولید داروهای داخل برگزار شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: حمایت از داروهای تولید داخل از مواردی بود که مورد تاکید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس واقع شد و دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو نیز توضیحاتی وضعیت داروهای تولید داخل ارایه کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ درباره جمع‌بندی نهایی جلسه مذکور، افزود: قرار شد کمیته‌ای 4 نفره از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب شده تا به بررسی کارشناسی داروهای تولید داخل بپردازد.

وی یاداور شد: بر این اساس بنده به همراه محمد حسین قربانی، شهلا میرگلوی‌بیات و احمدآریایی‌نژاد اعضای کمیته مذکور هستیم تا جلسات مستمری را با کارشناسان درباره وضعیت این داروها داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت:‌این کمیته شنبه (31 خرداد) تشکیل جلسه خواهد داد و دوشنبه (2 تیرماه) نیز بادعوت از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بررسی از این موضوع می‌پردازد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha