مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت شرایط حضور داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 87 با استفاده از سهمیه آئین نامه استعداد درخشان بدون آزمون ورودی را اعلام کرد.

آن گروهی از متقاضیان که واجد شرایط استفاده از آئین نامه ورود بدون آزمون دانشجویان ممتاز به مقاطع بالاتر در مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد که در تاریخ 28 شهریورماه سال گذشته به تصویب رسیده است، باید درخواستهای خود را به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی مربوطه ارائه دهند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: متقاضیان ­باید درخواست و مدارک مورد نیاز خود را همراه با حداکثر 5 رشته / محل مورد تقاضا به ترتیب اولویت علاقه بر اساس جدول مدارک مورد پذیرش و جدول ظرفیت پذیرش به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه ارائه کنند.

داوطلبان تنها مجاز به انتخاب دانشگاه هایی هستند که 5 نفر یا 5 نفر بیشتر ظرفیت دارند.

اطلاعات کامل در خصوص محل پذیرش واجدین شرایط در اطلاعیه این مرکز در تاریخ 10 شهریورماه سال جاری در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد گروه پزشکی در 45 رشته یک هزار و 304 نفر تعیین شده است. همچنین ظرفیت نهایی پذیرش در شعب بین الملل دانشگاههای علوم پزشکی اهواز، تهران، تبریز و کرمان در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 88 - 87 در این چهار شعبه 158 نفر تعیین شده است.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 30 خرداد با رقابت 41 هزار داوطلب در 31 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha