وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه‌ها و پرداخت به روز و به موقع است.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه‌ها و پرداخت به روز و به موقع است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی، در ادامه سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت به خوبی در حال اجرا است، از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان‌های دولتی کشور ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه تعرفه درمان در رشته‌های مختلف واقعی نیست و طی چند سال گذشته افزایش نداشته است، تاکید کرد: این در حالی است که ما با تورم فزاینده‌ای روبرو بودیم.

دکتر هاشمی اظهار داشت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه‌ها و پرداخت به روز و به موقع است.

وزیر بهداشت، یادآور شد: البته همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، این مهم در بیمارستان های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی در حال اجرا است.

دکتر هاشمی تصریح کرد: از همه مدیران و پرسنل وزارت بهداشت که فشار مضاعف اجرای این طرح بزرگ را تحمل کرده‌اند، قدردانی کرده و امیدواریم همزمان با کسب اعتماد مردم، مشکلات آنان را در حوزه‌های درمانی و بهداشتی کاهش دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره کمبود پزشک متخصص در این شهرستان نیز عنوان کرد: یکی از روش‌های رفع این دغدغه استفاده از پزشکان متخصص بومی است به نحوی که ماندگاری آنان افزایش یابد.

وی در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران گفت: بیمارستان 96 تختخوابی این شهر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

گفتنی است، شهرستان گچساران دارای 129 هزار نفر جمعیت بوده که از این تعداد 100 هزار نفر شهری، 29 هزار نفر روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha