معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص 5 میلیاردتومان برای کاشت حلزون شنوایی در سال جاری خبر داد و گفت: برای کاشت حلزون با توجه به افرادی که شناسایی شده اند، اعتبار لازم تأمین شده است.

سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص 5 میلیاردتومان برای کاشت حلزون شنوایی در سال جاری خبر داد و گفت: برای کاشت حلزون با توجه به افرادی که شناسایی شده اند، اعتبار لازم تأمین شده است.

یحیی سخنگویی در گفت و گو با پانا، با اشاره به برنامه سازمان بهزیستی درباره تأمین هزینه ‌های کاشت حلزون برای افراد کم شنوا اظهار داشت: برای کاشت حلزون با توجه به افرادی که شناسایی شده اند، اعتبار لازم تأمین شده است.


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: در حال حاضر پشت نوبتی برای عمل کاشت حلزون شنوایی به صفر رسیده و این برنامه به خوبی در کشور اجرا و افراد نیازمند از این خدمت بهره مند می شوند.


وی ضمن تأکید بر تأمین تجهیزات توانبخشی یادآور شد: تامین تجهیزات و وسایل و ملزومات معلولان کشور از اولویت های سازمان بهزیستی است که خوشبختانه برای امسال میزان 35 میلیارد تومان خرید تجهیزات تأمین شده در حالی که سال گذشته نصف این اعتبار دیده شده بود.


سخنگویی تأکید کرد: سعی ما بر این است که ارائه خدمات به معلولان از چرخه خدمات بهزیستی خارج و ارائه آن در مراکز تا حد امکان محدود شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha