جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد خبر: 114448

آتش سوزی مناطق جنگلی حاشیه رود ارس در شهرستان پا‌رس آباد که بر اثر بی احتیاطی ساکنین همجوار ‌رود ارس ‌از اواخر شب گذشته شروع شده بود، با اقدام و تلاش اکیپ‌های آتش نشانی خاموش شد.

سلامت نیوز:‌آتش سوزی مناطق جنگلی حاشیه رود ارس در شهرستان پا‌رس آباد که بر اثر بی احتیاطی ساکنین همجوار ‌رود ارس ‌از اواخر شب گذشته شروع شده بود، با اقدام و تلاش اکیپ‌های آتش نشانی خاموش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، خانش خداویردی زاده رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آبادگفت: ‌این آتش‌سوزی با اعزام و اقدام به موقع اکیپ‌های آتش نشانی از شهرستان همجوار و با کمک ‌نیروهای امدادی و مردمی مهار شد.

وی با بیان اینکه کماکان ‌اقدامات احتیاطی و گشت زنی در منطقه جهت اطمینان از مهار کامل و مقابله با وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی جدید در جریان است.

اعلام کرد‌: با وجود مهار آتش در منطقه‌ متاسفانه آتش سوزی در آن سوی مرز که متعلق به کشور آذربایجان ‌بوده همچنان ادامه دارد.

وی افزود‌: تاکنون از میزان خسارت بوجود آمده ‌اطلاعی دقیقی در دست نیست.

پارس آباد در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و کشور جمهوری آذربایجان است. پیش از این چندین بار مناطق جنگلی در حاشیه ارس در جمهوری آذربایجان دچارحریق شده بود، ‌اما این نخستین بار در طول سال‌های اخیر است که مناطق جنگلی پارس آباد مغان هم دچار آتش سوزی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha