سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون پرونده‌ حادثه پارک ارم را پیگیری می‌کند، گفت: در نشست آینده این کمیسیون پرونده مذکور با حضور شاکیان و مسئولان شهربازی بررسی می شود.

سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه این کمیسیون پرونده‌ حادثه پارک ارم را پیگیری می‌کند، گفت: در نشست آینده این کمیسیون پرونده مذکور با حضور شاکیان و مسئولان شهربازی بررسی می شود.


مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خانه ملت، از بررسی پرونده شکایت از حادثه شهربازی ارم در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خبر داد و گفت: پرونده‌ آسیب‌دیدگان حادثه شهربازی ارم هفته در این کمیسیون بررسی می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، سرعین ،نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، افزود: شاکیان در پرونده مذکور ‌از بحث ایمن نبودن وسایل و استاندارد نبودن تجهیزات شهربازی شکایت کردند که قرار است این پرونده با حضور شاکیان و مسئولان شهربازی بررسی شود.

ماه گذشته بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی پارک ارم به نام موش دیوانه منجر به مصدومیت شدید سه دختر جوان شد.در این حادثه سه دختر جوان هر سه از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب‌ دیدگی شدید شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha