تهیه گزارش ویژه درباره پارازیت ها توسط مرکز پژوهش های مجلس/وضعیت پارازیت ها درمجلس بررسی می شود.

سلامت نیوز: تهیه گزارش ویژه درباره پارازیت ها توسط مرکز پژوهش های مجلس/وضعیت پارازیت ها درمجلس بررسی می شود.

 نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس از جلسه ای برای بررسی وضعیت پارازیت ها و پیگیری مرکز پژوهش های مجلس برای تهیه گزارشی در این خصوص خبر دادند.

محمدحسین قربانی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا بیان کرد: کمیسیون بهداشت تا به حال چندین جلسه در خصوص پارازیت ها برگزار کرد و پیگیری های خوبی انجام داد اما از آنجایی که گزارشات ارائه شده ضد و نقیض و غیرکارشناسانه هستند، هنوز گزارشی شفاف و متقن که نشان دهد پارازیت ها مضر هستند یا نه و میزان ضرر آن تا چه میزان است، به دست ما نرسیده است.
وی در خصوص فعالیت کمیته بررسی وضعیت پارازیت ها گفت: کمیسیون بهداشت از کمیته ای که آماری دقیق در این خصوص ارائه دهد، استقبال می کند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: از مرکز پژوهش های مجلس خواسته ایم بررسی وضعیت پارازیت ها را با جدیت پیگیری کند و گزارش شفافی در این خصوص به ما بدهد.

هفته جاری وضعیت پارازیت ها در مجلس بررسی می شود
عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پانا با اشاره به افزایش پارازیت ها خاطرنشان کرد: پارازیت ها باید برداشته شود و به همین دلیل هفته آینده در کمیسیون بهداشت این موضوع مطرح و بررسی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha