دبیرکل جمعیت هلالاحمر با اعلام اینکه رسیدن به استقلال مالی از مباحث اصلی مطرح در تحول این جمعیت است، اظهارداشت: هدفگذاری برای رسیدن به استقلال مالی این است که در پایان طرح تحول، تامین ۵۰ درصد بودجه کنونی خود از سوی دولت را ۲۰ درصد کاهش دهیم.

سلامت نیوز: دبیرکل جمعیت هلالاحمر با اعلام اینکه رسیدن به استقلال مالی از مباحث اصلی مطرح در تحول این جمعیت است، اظهارداشت: هدفگذاری برای رسیدن به استقلال مالی این است که در پایان طرح تحول، تامین ۵۰ درصد بودجه کنونی خود از سوی دولت را ۲۰ درصد کاهش دهیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید احمد موسوی در همایش مدیران ستادی و عامل استانهای جمعیت هلالاحمر با موضوع بودجه و تصویب برنامههای استانی در سال ۹۳ برگزار شد، گفت: برای رسیدن به استقلال مالی در سال ۹۶ یعنی سال پایانی اجرای طرح تحول باید کمک دولت به جمعیت را به ۳۰ درصد برسانیم.

دبیرکل جمعیت هلالاحمر با تاکید بر اینکه مدیریت حوزههای هزینهکردی و درآمدی ضروری است، افزود: بر این اساس پس از ارائه برنامهها از سوی استانها، به همراه رئیس جمعیت، ۶ روز کاری به بررسی برنامههای استانی و تطبیق آنها با اهداف طرح تحول خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین سال تمرکززدائی در جمعیت هلال احمر کلید خواهد خورد، اظهارداشت: تمرکز زدایی به معنای جزیرهای شدن جمعیت نیست و این مهم ضروری است تا ستاد ما به توان پاسخگویی و عملیاتی جمعیت اضافه شود، بر این اساس برنامهریزی‌ها در طرح تحول بر این مبنا قرار گرفته است تا ۲۸ درصد از نیروهای ستادی ما در ۴ سال آینده به این بخش اضافه شوند.

موسوی افزود: بر این اساس جمعیت هلالاحمر مجهز به سامانه کنترل و هماهنگی خواهد شد تا عملکرد هر بخش آن بر مبنای استانداردهای دقیقی ارزیابی شود.

دبیرکل جمعیت هلالاحمر با تاکید بر اینکه امسال هفته هلالاحمر بسیار ارزشمندی داشتیم، گفت: در این هفته برای نخستین بار با مقامات عالیرتبه کشور دیدار کردیم و بر این اساس رهنمودهای آنها افق طرح تحول هلالاحمر را زینت خواهد بخشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha