دبیر انجمن تالاسمی ایران با ابراز نگرانی از عدم هماهنگی بین بیمه‌های درمانی با وزارت بهداشت خواهان تبعیت کامل بیمه‌ها از سیاست‌های ابلاغی طرح تحول سلامت کشور شد.

سلامت نیوز: دبیر انجمن تالاسمی ایران با ابراز نگرانی از عدم هماهنگی بین بیمه‌های درمانی با وزارت بهداشت خواهان تبعیت کامل بیمه‌ها از سیاست‌های ابلاغی طرح تحول سلامت کشور شد.

محمدرضا مشهدی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این مطلب که بدون همکاری بیمه های درمانی امکان رسیدن به موفقیت وجود ندارد، افزود: اگر به موازات طرح تحول سلامت شاهد تحول در ساختار بیمه های کشور نباشیم، باید شاهد ور شکسته‌شدن بیمارستان‌های خصوصی و دولتی باشیم.

وی ادامه داد:بنابراین بیمه‌ها باید در نحوه پرداخت‌های خود به مراکز درمانی و نحوه پوشش خدمات درمانی تابع نظرات بهداشت و درمان در کشور باشند.

دبیر انجمن تالاسمی ایران افزود: تمرکز بر سیستم اجرایی طرح تحول سلامت،ضامن موفقیت آن خواهد بود، پس لازم است که دولت، بیمه ها را تابع مجموعه بهداشت و سلامت کشور کند تا در سایه هماهنگی بیشتر از دوگانگی در تصمیم گیری و انجام فعالیت های موازی یا بازدارنده پیشگیری شود.

مشهدی با اعلام اینکه در تحولات سلامت لازم است نگاه به بیماران خاص ویژه باشد گفت : لازم است بیمه ها هم به مبتلایان به تالاسمی به صورتی ویژه توجه کنند و همه نیازهای درمانی این بیماران را تحت پوشش کامل قرار دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha