رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز با امضای پیمان نامه کارزار "بزن به هدف" که فعالیت مشترک دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز و صندوق جمعیت ملل متحد است، حمایت خود را از این کارزار اعلام کرد.

سلامت نیوز: رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز با امضای پیمان نامه کارزار "بزن به هدف" که فعالیت مشترک دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز و صندوق جمعیت ملل متحد است، حمایت خود را از این کارزار اعلام کرد.

در ادامه این برنامه، دکتر قبادی دانا همچنین تفاهم نامه کاری مشترکی برای سال 2014 با صندوق جمعیت ملل متحد امضا کرد.

کارزار بزن به هدف آگاهی عموم را در زمینه پیشگیری از اچ آی وی بالا برده و همزمان با جام جهانی 2014 برزیل در سطح جهانی آغاز به کار کرد. با متعهد شدن به پیمان نامه، این کارزار مشوق جوانان برای فعالیت در زمینه پاسخ به اچ آی وی در سطح ملی و جهانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد،دکتر قبادی دانا درباره برنامه های سازمان جوانان توضیحاتی ارائه داد و اشاره کرد که فرصت های زیادی برای همکاری با سازمان ملل و درگیر شدن در این کارزار وجود دارد.  همزمان با امضای این پیمان نامه، بنا شد تا دفاتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز و صندوق جمعیت ملل متحد با آقای دکتر قبادی دانا، بعد از ماه مبارک رمضان از اردوگاه ملی جوانان هلال احمر در خلال این کارزار بازدید کنند.

آقای دکتر فرداد درودی، مدیر کشوری برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز گفت، کارزار "بزن به هدف"، راهی برای متحد کردن جوانان سراسر دنیا در پاسخ تاثیر گذار به اچ آی وی و ایدز است. ما بسیار خرسندیم که توانستیم حمایت آقای دکتر وحید قبادی دانا و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را جلب کنیم زیرا جوانان هسته اصلی کارزار "بزن به هدف" هستند.

آقای دکتر هولکی اوز، نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران گفت،  ما بسیار مفتخریم که توانستیم در سال 2014  تفاهم نامه کاری مشترکی را با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امضا کنیم. تمرکز برنامه کاری ما در سال جاری افزایش ظرفیت سازمان جوانان، با تربیت مربیان برای آموزش به جوانان داوطلب در زمینه سلامت باروری در بحران است.

حمایت ما از این برنامه کاری مشترک، سازمان جوانان را قادر به آموزش تمامی جوانان داوطلب در سطح ملی می سازد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha