یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 114558

نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست 10 روز فرصت دارند نظر خود را درباره آلوده بودن بنزین در سالهای گذشته اعلام کنند.

سلامت نیوز:نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست 10 روز فرصت دارند نظر خود را درباره آلوده بودن بنزین در سالهای گذشته اعلام کنند.

مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای شاکی در پرونده بنزین های آلوده در گفتگو با مهر اظهار داشت: امروز همراه  عطار یکی دیگر از وکلای شاکی در پرونده در شعبه 15 دادسری دادسرای کارکنان دولت حاضر شده که سه اتفاق جدید در پرونده رخ داده بود.

وی افزود: نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست به شعبه بازپرسی آمده و ظرف 10 روز آینده باید گزارش خود را درباره آلوده بودن بنزین به دادسرا ارائه دهند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: همچنین به نظر می رسد سازمان بازرسی پیش از این گزارشی را درباره بنزین های پتروشیمی تهیه کرده بود که بازپرس پرونده خواستار ارائه این گزارش در پرونده شده است.

بر اساس این گزارش چندی قبل سه وکیل دادگستری با مراجعه به شعبه 15 دادسرا کارکنان دولت با طرح شکایتی مدعی شده بودند تولید بنزین های آلوده در سالهای گذشته باعث خسارات جانی و مالی زیادی برای شهروندان شده بود و علیه وزیر نفت سابق شکایتی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha