مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی گفت: با مساعدت دولت ، تمامی آحاد جامعه تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار خواهند گرفت.

دکتر صادق رجایی در گفتگو با مهر افزود: بر اساس مصوبه دولت تمامی افراد جامعه باید تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گیرند که بر اساس این طرح نیمی از حق بیمه افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند توسط دولت و بقیه توسط خود فرد پرداخت می شود و فرد بیمه شده دفترچه خود را دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اغلب کسانی که فاقد پوشش بیمه ای هستند در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمیعت ساکن هستند اما به طور کلی مخاطب این طرح افرادی هستند که تحت پوشش بیمه ای قرار ندارند.

رجائی در ارتباط با بودجه پیش بینی شده برای این طرح گفت: دولت در سال 87 بودجه ای معادل 200 میلیارد تومان را برای اجرای بیمه پایه همگانی درمان اختصاص داده است .

وی اظهار داشت: بنا داریم شرایطی را فراهم کنیم تا فردی که از این طریق بیمه شده بتواند از خدمات درمانی اعم از بستری ، خدمات جراحی و خدمات دارویی و تشخیصی و ... بهره مند شود.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی خاطر نشان کرد: با اجرای کامل مصوبه دولت ، اصل 29 قانون اساسی که بر اساس آن زمینه بیمه پایه همگانی درمانی برای تمامی آحاد جامعه باید فراهم شود ، محقق می گردد و تمامی مردم تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار می گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha