یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 114614

بارش شدید باران، جاری شدن سیل و وقوع طوفان سهمگین بیش از 8700 خانه را تخریب کرده و به بیش از 66 هزار واحد مسکونی دیگر خسارت وارد کرده است.

سلامت نیوز: بارش شدید باران، جاری شدن سیل و وقوع طوفان سهمگین بیش از 8700 خانه را تخریب کرده و به بیش از 66 هزار واحد مسکونی دیگر خسارت وارد کرده است.
دولت چین امروز یکشنبه اعلام کرد، بر اثر وقوع طوفان شدید و سهمگین تابستانی در جنوب این کشور حداقل ۲۶ نفر کشته و ۳ نفر دیگر ناپدید شده اند.

به گزارش صدای روسیه، وزارت امور شهری چین امروز یکشنبه اعلام کرد، وقوع طوفان شدید و جاری شدن سیل در مناطق جنوبی این کشور موجب کشته شدن حداقل 26 نفر و ناپدید شدن 3 نفر دیگر شده و بیش از 337 هزار نفر مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شده اند.

بر اساس این گزارش بارش شدید باران، جاری شدن سیل و وقوع طوفان سهمگین بیش از 8700 خانه را تخریب کرده و به بیش از 66 هزار واحد مسکونی دیگر خسارت وارد کرده است. بیش از 4/9 میلیون نفر در 9 استان چین نیز از وقوع طوفان و سیل آسیب دیده اند.

بارش شدید باران و طوفان از 4 روز پیش تاکنون در چین ادامه داشته است. سازمان هواشناسی چین پیش بینی کرده است که بارش شدید باران در مناطق جنوبی این کشورامروز و فردا نیز ادامه خواهد یافت.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha