معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان جدید هلال‌احمر در مدینه منوره، گفت: با توجه به اینکه این ساختمان کاربری مسکونی داشته با هماهنگی‌هایی که با مالک صورت گرفته به زودی و با تغییراتی که در ساختمان خواهیم داد کلیه بخشهایی که در بیمارستان قبلی داشتیم در این مکان جدید نیز راه اندزی می شود.

سلامت نیوز: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان جدید هلال‌احمر در مدینه منوره، گفت: با توجه به اینکه این ساختمان کاربری مسکونی داشته با هماهنگی‌هایی که با مالک صورت گرفته به زودی و با تغییراتی که در ساختمان خواهیم داد کلیه بخشهایی که در بیمارستان قبلی داشتیم در این مکان جدید نیز راه اندزی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مقصودی نژاد از شروع عملیات آماده‌سازی بیمارستان جدید مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه خبر داد و افزود: با اتمام قرارداد بیمارستان فعلی که حدود 10 سال بود در اختیار مرکز پزشکی هلال احمر بوده است و با توجه به اینکه این ساختمان در طرح توسعه حرم نبوی قرار دارد و به زودی تخریب می شود، کار کارشناسی در خصوص جانمایی بیمارستان جدید از حدود دو ماه پیش آغاز و پس از بررسی های فراوان و اخذ نظر مدیران و مسئولین سازمان حج ساختمان جدیدی در منطقه العوالی انتخاب و اجاره شد.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان دارای شش طبقه است گفت: با توجه به اینکه این ساختمان کاربری مسکونی داشته با هماهنگی‌هایی که با مالک صورت گرفته به زودی و با تغییراتی که در ساختمان خواهیم داد کلیه بخشهایی که در بیمارستان قبلی داشتیم در این مکان جدید نیز راه اندزی می شود.

وی در خصوص زمان و چگونگی این کار نیز گفت: یک گروه 30 نفره شامل مهندسین تجهیزات پزشکی، مهندسین انفورماتیک، کارشناسان پرستاری، کارشناسان دارو و تجهیزات پزشکی، تاسیسات و خدمات، امروز عازم مدینه منوره می شوند.

مقصودی‌نژاد اضافه کرد: این گروه به محض استقرار شروع به جمع کردن وسایل و تجهیزات اداری و پزشکی موجود در بیمارستان فعلی کرده و پس از انتقال آنها به محل جدید نسبت به نصب و راه‌اندازی آنها در محل جدید اقدام خواهند کرد.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت زمان برآورد شده برای این کار را حدود 15 الی 20 روز اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha