دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 114627

سرپرست دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان از ارائه کارنامه سلامت برای اولین بار به دانشجویان دکتری از ترم تحصیلی آینده خبر داد.

سلامت نیوز: سرپرست دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان از ارائه کارنامه سلامت برای اولین بار به دانشجویان دکتری از ترم تحصیلی آینده خبر داد.

حمید یعقوبی در گفت و گو با پانا، اظهارداشت: یکی از برنامه هایی که وزارت علوم با ورود دانشجویان انجام می دهد ارائه کارنامه سلامت است که دانشجویان ورودی جدید تحت پوشش قرار می گیرند.
سرپرست دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان ادامه داد: در برنامه اهدای کارنامه سلامت دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد غربالگری روانشناختی، روحی و جسمی می شوند.
وی تصریح کرد: در این برنامه سلامت جسمی و روحی دانشجویان ورودی جدید مانند سبک زندگی آن ها و حضور آن ها در خوابگاه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیر و اگر دانشجویی به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه کرد، از این اطلاعات استفاده خواهد شد.
یعقوبی با بیان اینکه دانشگاه ها مشارکت خوبی در برنامه سلامت دانشجویان دارند، تأکید کرد: بابت اهدای کارنامه سلامت هیچ وجه نقدی از دانشجویان دریافت نمی شود.
به گفته سرپرست دفتر سلامت و مشاوره سازمان امور دانشجویان، هدف اصلی از تهیه کارنامه سلامت دانشجویان این است که دانشجویانی را که از نظر سلامت در مخاطره بیشتری هستند، شناسایی شده و از آنها دعوت کنیم تا به این مراکز آمده و بتوانیم مشکل آنان را حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha