در سی و دومین جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، آیین نامه و دستور العمل‌های پرداخت و دستورالعمل بازپرداخت تسهیلات به منظور ایجاد زمینه بهتر در ارائه خدمات به دانشجویان تصویب شد.

سلامت نیوز: در سی و دومین جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، آیین نامه و دستور العمل‌های پرداخت و دستورالعمل بازپرداخت تسهیلات به منظور ایجاد زمینه بهتر در ارائه خدمات به دانشجویان تصویب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مجید مشکینی در سی و دومین جلسه هیأت امنای صندوق از اعضای هیأت امنای صندوق خواست تا از توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی صندوق حمایت کنند تا با ایجاد منابع جدید، ارائه خدمات به دانشجویان کشور رشد کمی و کیفی پیدا کند.

همچنین مهدی پرهیزکار، مشاور ریاست و مسئول هماهنگی امور هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به مصوبات سی و دومین جلسه هیأت امنای صندوق گفت: در این جلسه گزارش عملکرد سال گذشته صندوق به اعضا ارائه شد. افزایش 40.8 درصدی نرخ رشد درآمد اختصاصی صندوق و افزایش 15.7 درصدی نرخ رشد مبلغ کل تسهیلات اعطایی صندوق به دانشجویان از جمله مهمترین عملکرد صندوق بوده است.

وی با اشاره به کاهش 19 درصدی اعتبارات عمومی ابلاغی صندوق گفت: اصلاحات آیین نامه و دستور العمل‌های پرداخت و دستورالعمل بازپرداخت تسهیلات به منظور ایجاد زمینه بهتر در ارائه خدمات به دانشجویان تصویب شد.

پرهیزکار افزود: تصویب سیاست‌های فعالیت‌های سرمایه‌گذاری صندوق در سال 93 به منظور ایجاد منابع جدید برای ارائه تسهیلات به دانشجویان نیز در این جلسه تصویب شد.

مشاور ریاست و مسئول هماهنگی امور هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان گفت: کلیات بودجه سال 93 صندوق تصویب شد و سیاست ها و جزئیات تصویب شده در جلسه هیأت امناء در خصوص میزان وام ها و نحوه پرداخت آنها در سال 93، به ادارات رفاه دانشگاههای علوم پزشکی کشور، ابلاغ خواهد شد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha