راز مرگ مرد میانسال در کمپ ترک اعتیاد درنظریه پزشکی قانونی برملا شد. گردانندگان کمپ مدعی‌ شده بودند که این مرد خودکشی کرده است اما تحقیقات پلیس راز جنایت را فاش کرد.

سلامت نیوز: راز مرگ مرد میانسال در کمپ ترک اعتیاد درنظریه پزشکی قانونی برملا شد. گردانندگان کمپ مدعی‌ شده بودند که این مرد خودکشی کرده است اما تحقیقات پلیس راز جنایت را فاش کرد.
سال90 مرگ مشكوك مرد میانسالی در یكی از بیمارستان‌های شهرستان نكا به پلیس اعلام شد. با اعلام خبر اكیپی از مأموران وارد عمل شده و در تحقیقات دریافتند كه مرد میانسال به نام اصغر، ساعاتی قبل توسط چند نفر از دوستانش به بیمارستان انتقال داده شده است. از سویی معاینه جنازه اصغر آثار سوختگی و ضرب و شتم دیده و این احتمال مطرح شد كه مرد میانسال قربانی جنایتی در كمپ ترك اعتیادشده است.

تحقیقات از دوستان اصغر در بیمارستان آغاز شد و یكی از آنها به پلیس گفت: 2روز قبل اصغر برای ترك به كمپ ما آمد. شب گذشته با ریختن آب جوش روی سرش خودكشی كرد و ما او را به بیمارستان انتقال دادیم كه فوت كرد. در ادامه كارآگاهان جنایی شهرستان نكا راهی كمپ ترك اعتیادشده و در رابطه با مرگ اصغر از آنها تحقیق شد. یكی از مسئولان به پلیس گفت: اصغر 2روز قبل برای ترك مواد به اینجا آمده بود و ما مشكلی با او نداشتیم.

ناگهان نیمه‌های شب حالش بد شد و او را توسط چند نفر از معتادینی كه قبلا ترك كرده و جزو پرسنل اینجا هستند به بیمارستان فرستادم. در ادامه تحقیقات و با اعلام نظریه پزشكی قانونی مشخص شد كه آثار سوختگی مربوط به زمانی است كه مرد میانسال در كمپ بستری بوده است و زمان مرگ او چند ساعت بعد از به‌وجود آمدن این جراحات است.

از طرفی علت مرگ، سوختگی ناشی از آب داغ بوده است. با اعلام نظریه كارشناسی پزشكی قانونی، تحقیقات دوباره از افرادی كه آن شب اصغر را به بیمارستان انتقال داده بودند صورت گرفت و یكی از آنها به پلیس گفت: اصغر زیر شكنجه مرد، آن شب اصغر می‌خواست از كمپ فرار كند و مسئولان كمپ از ماجرا باخبر شدند.

او را دستگیر كردند و برای آنكه درس عبرتی برای دیگران شود او را شكنجه كردند. آنها روی سر اصغر آب داغ و سرد می‌ریختند و در مقابل دیگران اصغر را شكنجه می‌كردند تا كسی به فكر فرار نیفتد. بعد از مدتی از آنجایی كه حال اصغر بد شد، به ما گفتند او را به بیمارستان برسانیم و در مورد شكنجه‌ها هم حرفی نزنیم.

سرهنگ عظیمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: باتوجه به‌نظریه پزشكی قانونی، اظهارات شاهدان ماجرا و مدارك به‌دست آمده، 2نفر از كاركنان كمپ بازداشت شده و به شكنجه مرگبار اعتراف كردند. آنها مدعی بودند كه قصد جنایت را نداشته و تنها می‌خواستند اصغر را تنبیه كنند كه در نهایت با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

منبع:همشهری آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha