رئیس بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت اورژانس های امام خمینی و چمران در نظر گرفته شده که ۳ میلیارد ریال آن را دانشگاه علومپزشکی و ۹ میلیارد ریال آن را خیران سلامت کمک کردند.

سلامت نیوز: رئیس بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت اورژانس های امام خمینی و چمران در نظر گرفته شده که ۳ میلیارد ریال آن را دانشگاه علومپزشکی و ۹ میلیارد ریال آن را خیران سلامت کمک کردند.

محسن صیرفی در گفت‌و‌گو با تسنیم در بروجرد، اظهار کرد: اورژانس دو بیمارستان شهید چمران و امام خمینی شهرستان بروجرد وضعیت مطلوبی ندارند و به همین علت در حال بهسازی هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح سلامت در شهرستان بروجرد افزود: از ابتدای آغاز طرح سلامت ، طرح رایگان زایمان طبیعی و پرداخت 10 درصد هزینه بستری در بروجرد اجرا شده است که تجهیزات کامل از قبیل دارو و خدمات پزشکی به بیماران داده شده است.

رئیس بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت همه بندها براساس برنامه زمان بندی شده ازسوی وزارت بهداشت و درمان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: اکنون نیز دو بند دیگر طرح تحول نظام سلامت دراین شهرستان آغاز شده و در راستای اجرای طرح حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان ها، اجرای این طرح در بیمارستان چمران و امام خمینی (ره) بروجرد شروع شده است.

 صیرفی با اشاره به افزایش مراجعات به بیمارستان های بروجرد بعد از اجرای طرح سلامت عنوان کرد: در هر دو بیمارستان شهرستان سه متخصص شروع به کار کرده اند و به صورت 24 ساعته در این بیمارستان ها فعالیت دارند که تعداد مراجعه کنندگان به دو بیمارستان بروجرد بیش از هزار و 900 نفر در سه ماه سال 93 بوده است.

وی خاطر نشان کرد: 12 میلیارد ریال برای ساخت اورژانس های امام خمینی و چمران در نظر گرفته شده که 3 میلیارد ریال آن را دانشگاه علومپزشکی و 9 میلیارد ریال آن را خیران سلامت کمک کردند.

رئیس بهداشت و درمان بروجرد افزود: در بیمارستان امام خمینی (ره) سه متخصص اطفال ، قلب و داخلی و دربیمارستان چمران نیز متخصص بیهوشی ، زنان و متخصص جراحی عمومی حضور دارند.

وی با اشاره به اجرایی نشدن طرح حمایت از ماندگاری پزشکان در بروجرد عنوان کرد: بند دیگر طرح، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم است که در همه استانها کشور اجرایی شده ولی  شامل حال بروجرد و خرم آباد نشده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha