مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اظهارات یک عضو شورای شهر تهران مبنی بر شیوع ویروس چشمی در پایتخت، تاکید کرد: هیچ گونه گزارشی از شیوع این ویروس در شهر تهران نداشته ایم.

سلامت نیوز: مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اظهارات یک عضو شورای شهر تهران مبنی بر شیوع ویروس چشمی در پایتخت، تاکید کرد: هیچ گونه گزارشی از شیوع این ویروس در شهر تهران نداشته ایم.


دکتر عباس زارع نژاد در گفتگو با مهر اظهارداشت: بر اساس بررسی های مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، تاکنون چنین بیماری در شهر تهران گزارش نشده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به انتقاد یکی از اعضای شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته این شورا مبنی بر اینکه اطلاع رسانی مناسبی در ارتباط با شیوع این ویروس چشم انجام نشده است، گفت: بررسی های ما نشان می دهد که چنین ویروسی در پایتخت گزارش نشده و بهتر است که مستندات شورا به وزارت بهداشت ارائه شود.

روز گذشته مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در جلسه علی شورا به شیوع یک ویروس چشمی در تهران اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از شهروندان دچار این بیماری چشمی شدند اما هنوز اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha