به تازگی با آمدن شیوه های نوین بازاریابی، پزشکان هم از این غافله جا نمانده اند و سیل تخفیف ها به سوی ایمیل مردم روانه می شود که مثلا از فلان خدمات پزشکی با تخفیف قابل توجهی می توانید استفاده کنید. اما مشکل زمانی بوجود می آید که تخفیف چشمگیر یکی از همین تبلیغات در زمینه جوانسازی پوست شما را وسوسه می کند که از این فرصت استفاده کنید البته بیشترین دلیل جلب توجه شما ارائه این خدمات در مطب پزشکی است اما زمانی که به آدرس مورد نظر مراجعه می کنید متوجه می شوید این خدمات در مطب دندانپزشکی آن هم توسط فردی که هیچ نشانی از مدرک پزشکی او نمی بینید انجام می شود و معلوم نیست فردی که قصد انجام جوانسازی پوست برای شما را دارد دوره های آموزشی را کجا سپری کرده است؟

انجام خدمات پوست و زیبایی در مطب دندانپزشکی

سلامت نیوز : به تازگی با آمدن شیوه های نوین بازاریابی، پزشکان هم از این غافله جا نمانده اند و سیل تخفیف ها به سوی ایمیل مردم روانه می شود که مثلا از فلان خدمات پزشکی با تخفیف قابل توجهی می توانید استفاده کنید. اما مشکل زمانی بوجود می آید که تخفیف چشمگیر یکی از همین تبلیغات در زمینه جوانسازی پوست شما را وسوسه می کند که از این فرصت استفاده کنید البته بیشترین دلیل جلب توجه شما ارائه این خدمات در مطب پزشکی است اما زمانی که به آدرس مورد نظر مراجعه می کنید متوجه می شوید این خدمات در مطب دندانپزشکی آن هم توسط فردی که هیچ نشانی از مدرک پزشکی او نمی بینید انجام می شود و معلوم نیست فردی که قصد انجام جوانسازی پوست برای شما را دارد دوره های آموزشی را کجا سپری کرده است؟

لاغری، رژیم درمانی ،انواع خدمات زیبایی نظیر لیزر  و بوتاکس و رادیوسرجری و .... اینها سیل خدماتی است که به تازگی با باب شدن روش های نوین بازاریابی به پست الکترونیکی شهروندان از طریق سایت های ارائه دهنده تخفیف ارسال می شود.

به گزارش سلامت نیوز به تازگی با آمدن شیوه های نوین بازاریابی، پزشکان هم از این غافله جا نمانده اند و سیل تخفیف ها به سوی ایمیل مردم از طریق سایت های تخفیف دهنده روانه می شود که مثلا از فلان خدمات پزشکی با تخفیف قابل توجهی می توانید استفاده کنید.

مخاطبان این تبلیغات مردمی هستند که خیلی هم به این روشها آگاهی ندارند .تا اینجای کار شاید مشکل خاصی بوجود نیاید و هر کس حق دارد برای جذب بیشتر مشتری از  انواع تخفیف ها  و ابزارهای اطلاع رسانی برای ارائه خدمات خود استفاده کند .مردم از همه جا بی خبر هم به سرعت برای استفاده از این تخفیف ها دست بکار می شوند اما مشکل زمانی بوجود می آید که تخفیف چشمگیر یکی از همین تبلیغات در زمینه جوانسازی پوست شما را وسوسه می کند که از این فرصت استفاده کنید البته بیشترین دلیل جلب توجه شما ارائه این خدمات در مطب پزشکی است لذا عزم خود را جزم می کنید که از دیدن این ایمیل تخفیف به عنوان یک شانس استفاده کنید اما زمانی که به آدرس مورد نظر مراجعه می کنید متوجه می شوید این خدمات در مطب دندانپزشکی آن هم توسط فردی که هیچ نشانی از مدرک پزشکی او نمی بینید انجام می شود و معلوم نیست فردی که قصد انجام جوانسازی پوست برای شما را دارد دوره های آموزشی را کجا سپری کرده است؟ آیا مجوزی از سوی وزارت بهداشت دارد؟ آیا وی متخصص پوست و مو و زیبایی است و یا فقط یک واردکننده تجهیزات جوانسازی و زیبایی  پوست است که با استفاده از مطب و عنوان یک پزشک دیگر قصد کسب درآمد دارد؟

این روزها کم نیستند پزشکانی که با وارد کردن چند نوع دستگاه مختلف سعی دارند مراجعان مطب خود را افزایش داده و از این طریق کسب در آمد کنند و در این میان تجهیزات مربوط به لاغری و پوست و زیبایی طرفداران بیشتری دارد اما نکته ای که بازرسان دانشگاه های علوم پزشکی و اداره نظارت بر درمان باید توجه بیشتری به آن داشته باشد این است که با آگاه سازی پزشکان از عواقب انجام این گونه اعمال در مطبشان بدون اینکه به تخصص پزشکی آنان مربوط باشد و یا حتی اجاره مقطعی نام و مطب خود به اینگونه افراد جلوی بروز مشکلات را قبل از وقوع حادثه بگیرد و حتی با وضع قوانین و تنبیهات لازم اینگونه فعالیت ها را کاهش دهد.

 البته نظارت بر مطب ها بر عهده بازرسان دانشگاه علوم پزشکی می باشد که به نظر می رسد در این بخش بطور جدی وارد نشده و یا هنوز با موارد اینچنینی مواجه نشده اند و یا  در لیست تخلفاتشان با این موارد برخورد نکرده اند اما پرواضح است که اداره نظارت بر درمان باید هرچه سریعتر و با قاطعیت با اینگونه تبلیغات برخورد کند و تا فعالیت سودجویان پررنگ تر و تعداد آنها زیادتر  نشده بتواند برخورد ویژه ای با آنان داشته باشد.

سازمان نظام پزشکی که مسئول رسیدگی به تبلیغات در گروه پزشکی است نیز باید هرچه سریعتر  تبلیغات گروه پزشکی و حرف وابسته را سامان بیشتری بخشد تا استفاده از برخی تجهیزات پزشکی بدون طی کردن دوره های آموزشی مناسب و بدون افراد متخصص این دوره آسیب های جدی به بیماران  وارد نکند.

در این میان پلیس فتا هم که تجربه برخورد با وبلاگ های متخلف را دارد میتواند کمک شایانی به ساماندهی و برخورد با متخلفان این حوزه به بازرسان و سازمان نظام پزشکی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha