رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اجرایی شدن طرح تحول سلامت نشان از اراده‌ای راسخ از سوی وزیر بهداشت است، گفت: اکنون از زمان اجرای این طرح رضایتمندی در بیماران به وجود آمده که امید است این رضایتمندی ادامه یابد.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اجرایی شدن طرح تحول سلامت نشان از اراده‌ای راسخ از سوی وزیر بهداشت است، گفت: اکنون از زمان اجرای این طرح رضایتمندی در بیماران به وجود آمده که امید است این رضایتمندی ادامه یابد.


عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خانه ملت،‌ با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی  وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت قابل تقدیر است‌، افزود: با اجرایی شدن این طرح،‌ وزیر بهداشت نشان داد که هیچ کاری نشد ندارد و به طور حتم برای اجرای چنین طرح بزرگی باید اراده‌ای راسخ وجود داشته باشد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی،‌ ادامه داد: وزیر بهداشت در نخستین اقدام خود، دولت و مجلس را نسبت به سلامت مردم حساس کرد و به دنبال همین امر دولت و مجلس علاوه بر اعتبارات در نظر گرفته شده برای این وزارتخانه، اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی نیز برای سلامت مردم اختصاص داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه مردم اثرات مثبت طرح تحول نظام سلامت را به خوبی احساس می‌کنند، تصریح کرد: در واقع هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه‌های مردم بود به گونه‌ای که با حمایت رئیس جمهور قرار شد تا هزینه‌های مردم به کمتر از 10درصد برسد که همین امر موجی ازرضایتمندی را در مردم ایجاد کرد.

عزیزی یادآور شد: باید این واقعیت را پذیرفت که در همه عرصه‌ها اگر اراده‌ای جدی برای رفع مشکلات وجود داشته باشد بسیاری از معضلات جامعه برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری،‌ گفت: البته ناگفته نماند که در بندهای ابلاغی این سیاست‌ها به مواردی از جمله تشکیل بیمه پایه اشاره شده که هنوز اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفته و لازم است وزارتخانه‌های مربوطه به این مهم نیز بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha