کارآگاهان پلیس تهران بزرگ مرد شیطان صفتی را قصد آزار و اذیت مربی باشگاه بدنسازی را داشت، دستگیر کردند.

سلامت نیوز: کارآگاهان پلیس تهران بزرگ مرد شیطان صفتی را قصد آزار و اذیت مربی باشگاه بدنسازی را داشت، دستگیر کردند.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در ساعت 07:30 اولین روز اردیبهشت ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره ورود به عنف به داخل یک باشگاه ورزشی در شهرک اکباتان به کلانتری 135 آزادی اعلام شد که با حضور مأموران در محل باشگاه ورزشی، مربی ویژه سانس بانوان در اظهارات خود به مأموران گفت: طبق روال هر روز وارد باشگاه شده و منتظر ورود شاگردان خود بودم که در باشگاه به صدا درآمد؛ به گمان اینکه شاگردانم هستند، اقدام به باز کردن در کرده که ناگهان یک نفر جوان با زدن مشت به صورتم وارد باشگاه شد و مرا به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد و در حالیکه به شدت توسط این شخص مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم، متوجه شدم که این جوان تلاش داشت تا مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که به شدت با او درگیر شدم؛ زمانیکه وی با مقاومت من روبرو شد، نهایتا اقدام به سرقت کیف دستی همراه حاوی مقداری وجه نقد و گوشی تلفن همراه کرد و قبل از حضور شاگردانم به سرعت از محل دور شد.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف" و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت ادامه رسیدگی و شناسایی و دستگیری متهم در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با حضور در محل به بررسی باشگاه و محیط پیرامونی آن پرداخته و نهایتا با بررسی دوربین های مداربسته یک مغازه سوپرمارکت در فاصله چند متری باشگاه موفق به شناسایی تصویر متهم در لحظه فرار از محل شدند.
 
با شناسایی تصویر بدست آمده از متهم توسط شاکیه، بررسی فرضیه "آشنایی متهم با محل ارتکاب جرم" در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مدیریت باشگاه با مشاهده تصویر متهم، وی را به عنوان نیروی خدماتی سابق باشگاه مورد شناسایی قرار داد؛ مدیریت باشگاه ورزشی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: "این شخص مدتی به عنوان نیروی خدماتی و نظافتچی مدتی در این باشگاه مشغول بکار بود".
 
در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با مراجعه به محل شرکت خدماتی به بررسی سوابق فردی به نام "حمیدرضا " (22 ساله) پرداخته و اطلاع پیدا کردند که هویت حمیدرضا یک هویت مجعول بوده و متهم با استفاده از یک جلد شناسنامه دارای سابقه فقدان، خود را با هویت کذب و دروغین معرفی کرده است.
 
در شرایطی که هیچگونه اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی متهم وجود نداشت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد متهم در یک قهوه خانه در خیابان آذربایجان شدند.
 
با شناسایی قهوه خانه و اطمینان از حضور متهم در محل، نهایتا متهم بلامکان که به عنوان کارگر در این مکان مشغول بکار بوده و شب‌ها نیز در همانجا استراحت می‌کرد، دستگیر و پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی از سوی شاکیه مورد شناسایی قرار گرفت. با شناسایی هویت واقعی متهم به نام فرید.خ ( 27 ساله ) و بررسی سوابق وی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف ورود به عنف اماکن ، کیف قاپی و ... و دارای سوابق متعدد تحمل کیفر در ندامتگاه های مختلف کشور می باشد.
 
متهم که در زمان دستگیری منکر هرگونه سرقت به عنف و تلاش برای آزار و اذیت شاکیه شده بود، در ادامه تحقیقات و پس از مواجه حضوری با شاکیه به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جرایم خود اعتراف کرد.
 
متهم در اعترافات خود گفت: در مدت زمان کوتاهی که در باشگاه به عنوان نیروی خدماتی مشغول بکار بودم ، اطلاعات کاملی در خصوص سانس و نوبت کلاس های ورزشی بویژه کلاس های ویژه بانوان پیدا کرده بودم و با استفاده از همین اطلاعات و زمانیکه مربی ویژه بانوان به تنهایی در داخل باشگاه حضور داشت، به قصد آزار و اذیت وی وارد محل شده اما زمانیکه موفق به این عمل نشدم اقدام به سرقت کیف دستی همراه او کرده و از محل متواری شدم.
 
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی - معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم در طول چند سال گذشته در مراکز مختلف تجاری، بویژه مراکز تهیه و توزیع غذا به عنوان پیک موتوری و یا نیروی خدماتی مشغول بکار بوده و این احتمال وجود دارد که در پوشش پیک موتوری و یا نیروی خدماتی اقدام به ارتکاب جرایم مختلف نموده باشد؛ لذا از کلیه شهروندان مختلف که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت، تهدید، ضرب و جرح و ... قرار گرفته‌اند دعوت و درخواست می شود تا جهت شناسایی متهم به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha