سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در قطعه زمینی به مساحت 250 متر مربع گودبرداری به عمق سه متر انجام شده که یکی از کارگران حین کار در کنار یکی از دیواره‌ها در زیر آوار گرفتار شده است.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در قطعه زمینی به مساحت 250 متر مربع گودبرداری به عمق سه متر انجام شده که یکی از کارگران حین کار در کنار یکی از دیواره‌ها در زیر آوار گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر 18 ساله در زیر آوار ناشی از گودبرداری غیراصولی خبر داد.
 
سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت 12:41 به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 8 و گروه نجات سه را به محل حادثه یک زمین گودبرداری شده در محله طرشت بود اعزام کرد.
 
ملکی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محله حادثه گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در قطعه زمینی به مساحت 250 متر مربع گودبرداری به عمق سه متر انجام شده که یکی از کارگران حین کار در کنار یکی از دیواره‌ها در زیر آوار گرفتار شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات این فرد را آغاز کردند، گفت: پس از مدتی این کارگر 18 ساله افغان از زیر آوار خارج شده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد که آنان پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ وی را تایید و اعلام کردند.
 
وی علت این حادثه را بی‌احتیاطی کارگر حین کار و گودبرداری غیراصولی اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، در ساعت 13:45، به عملیات خود خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha