مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.


احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: در سه روز آینده در برخی مناطق مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات مرکزی زاگرس و برخی نقاط جنوب شرق رشد ابر، وزش باد در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

او ادامه داد: روزهای شنبه و یک شنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتری دارد.

وظیفه گفت: روزهای یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزی و جنوب تهران پیش بینی می شود. وزش باد و بارش بارن سبب می شود تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوا در استانهای نواحی شمالی و مرکزی خنک شود.

او ادامه داد: روزهای شنبه و یک شنبه در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان های گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتری دارد.

وظیفه با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور می دهد گفت: در این روز دریای خزر هم مواج است. همچنین در روزهای یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزی و جنوب تهران پیش بینی می شود.

او گفت: روزهای شنبه و یک شنبه به سبب بارش های رگباری و کوتاه مدت شدید، سیلابی شدن رود خانه ها و مسیل ها دراستان های ذکر شده محتمل است. روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران و گلستان به سبب بارندگی آب گرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن رود خانه ها پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha