مردی که همسر و فرزند خود را به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها اختلافات خانوادگی را انگیزه این قتل اعلام کرد و گفت همسرش قصد داشت از او جدا شود.

سلامت نیوز: مردی که همسر و فرزند خود را به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها اختلافات خانوادگی را انگیزه این قتل اعلام کرد و گفت همسرش قصد داشت از او جدا شود.
کارآگاهان جنایی استان یزد چند روز قبل از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند و خود را به محل اعلام‌شده رساندند. آنها ابتدا مردی را دیدند که ظاهری آشفته داشت و آثار خون روی لباسش مشهود بود. این مرد که تیمور نام دارد در همان نگاه اول به‌عنوان مظنون شناخته شد. کارآگاهان سپس به بررسی خانه پرداختند و جسد زن جوان را در حالی‌که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و جان باخته بود در قسمت پذیرایی خانه مشاهده کردند و در ادامه با ورود به اتاق خواب جنازه کودکی را دیدند که او نیز هدف چاقو قرار گرفته بود. وسایل خانه سالم و دست‌نخورده بود بنابر این فرضیه، سرقت مردود به نظر می‌رسید و قوی‌ترین احتمال این بود که تیمور همسر و فرزند خود را کشته باشد. این مرد که خودش در تماس با پلیس از وقوع جنایت خبر داده بود در همان بازجویی‌های اولیه به کشتن همسر و پسرش اقرار کرد.


کارآگاهان بعد از جمع‌آوری مدارک موجود اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و پس از انتقال تیمور به پلیس آگاهی به بازجویی از او پرداختند. متهم گفت: «من سه بار ازدواج کرده‌ام. ازدواج اولم با شکست مواجه شد و به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از هم جدا شدیم. مدتی بعد با زنی دیگر ازدواج کردم و از او صاحب پسری به نام احسان شدم اما این بار هم زندگی مشترک دوام نیاورد و اختلافات شدید باعث شد طلاق بگیریم.»


متهم ادامه داد: «نگهداری از احسان به من سپرده شده بود و ما مدتی با هم زندگی کردیم تا اینکه با محبوبه آشنا شدم و از او خواستگاری کردم. محبوبه قبول کرد با من ازدواج و از پسرم نیز نگهداری کند. ما حدود یک سال قبل زندگی مشترکمان را شروع کردیم. اوایل به ظاهر مشکلی وجود نداشت و همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه به تدریج اختلافات ما شروع شد همسرم با نیش و کنایه‌هایش مرا آزار می‌داد و کارهایی را که از او می‌خواستم انجام نمی‌داد همین مساله باعث شد درگیری‌های ما شدت پیدا کند تا جایی که محبوبه بحث طلاق را پیش کشید.»


تیمور در ادامه اعترافات خود گفت: «صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم از او خواستم با هم صبحانه بخوریم. من روی مبل نشسته بودم و محبوبه هم کنار مبل روی زمین نشسته بود. وقتی دیدم به حرفم اعتنایی نمی‌کند به شدت عصبانی شدم طوری که کنترل خودم را از دست دادم. به سرعت به آشپزخانه رفتم، چاقویی برداشتم و با آن به زنم حمله کردم. اول ضربه‌ای را به پهلویش وارد کردم و ضربات بعدی را به قفسه سینه‌اش زدم.»
متهم درباره قتل پسرش نیز توضیح داد: «بعد از کشتن محبوبه در حالی‌که هنوز به شدت عصبانی بودم به اتاق خواب رفتم. احسان هنوز بیدار نشده بود. با چاقو چند ضربه هم به او زدم. در آن لحظات اصلا متوجه رفتارم نبودم. وقتی به خودم آمدم و فهمیدم چه کار کرده‌‌ام با پلیس تماس گرفتم و وقوع قتل را به ماموران اطلاع دادم.»

بنابر این گزارش متهم به قتل در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

منبع:روزنامه شرق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha