یک کارگاه آموزشی 5 روزه با موضوع سنجش کیفیت آموزش، با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفتر یونیسف در ایران، با حضور مقامات عالیرتبه دولتی و نمایندگان سازمان های بین المللی در ایران برگزار شد.

سلامت نیوز: یک کارگاه آموزشی 5 روزه با موضوع سنجش کیفیت آموزش، با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و دفتر یونیسف در ایران، با حضور مقامات عالیرتبه دولتی و نمایندگان سازمان های بین المللی در ایران برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز،در مراسم افتتاحیه ، مهدی نوید ادهم، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش به تشریح راهکارهای بهبود نظام آموزشی در ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد برنامه آموزشی مذکور به بهبود وضعیت و تقویت ظرفیت سازمانی این وزارتخانه کمک کرده و نظام سنجش پیشرفت کیفیت آموزشی را ارتقاء دهد. در این مراسم برخی دیگر از مقامات عالیرتبه از وزارت آموزش وپرورش نیز سخنرانی کردند که از آن جمله می توان از محمد دیمه ور، معاون وزیر در امور آموزش پیش دبستانی و ابتدایی و دکتر رخساره فضلی، مدیر کل آموزش پیش دبستانی نام برد.

 

در عین حال،دکتر محمد المنیر صفی الدین، نماینده صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در ایران از پیشرفتهای شایانی که در نظام آموزشی ایران پس از انقلاب اسلامی رخ داده است تقدیر بعمل آورد. وی  همچنین از دسترسی  همگانی به آموزش در ایران و تعهدی که ایران  نسبت به آموزش بیش از 300000 کودک پناهنده افغانی و عراقی دارد، ابراز خرسندی نمود.

صفی الدین اظهار داشت :" یونیسف متعهد است برای پیشبرد کیفیت آموزش تا حد اعلا ء برای تمامی کودکان، از برنامه های وزارت آموزش و پرورش و مردم ایران حمایت کند. "

 

این برنامه آموزشی  پنج روزه که توسط متخصصانی از موسسه ای در انگلستان به نام" آموزش برای تغییر" برگزار گردید، اولین گام به سوی بهبود کیفیت آموزش برای تمامی کودکان در ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha