دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

پسر 8 ساله تهرانی عصر شنبه گذشته در یک حادثه هنگام شنا در استخر جان باخت.

سلامت نیوز: پسر 8 ساله تهرانی عصر شنبه گذشته در یک حادثه هنگام شنا در استخر جان باخت.

هنگامی که عقربه‌ها ساعت شش عصر شنبه هفت تیر ماه جاری را نشان می‌داد، پسر هشت ساله‌ای که دوست داشت تعطیلات تابستانی را در کلاس‌های آموزش شنا بگذراند همراه پدرش وارد یک مجتمع فرهنگی ورزشی در تهران شد.«مهبد» پسر هشت ساله تعلیم شنا را آغاز کرد و در اختیار مربی خصوصی‌اش قرارگرفت.

پدر جوان وقتی دید پسرش داخل استخر سرگرم بازی است به خانه رفت و یک ساعت بعد برای بردن او  راه افتاد اما چند قدمی به آموزشگاه ورزشی مانده بود که صدای تلفنش به صدا درآمد و صدای جوانی راشنید که خبر می‌داد پسرش در استخر دچار ایست قلبی و خفگی شده و پس از اقدام‌های ابتدایی وی را به بیمارستان لقمان انتقال داده‌اند.

پدر جوان با عجله خود را به بیمارستان رساند و این در حالی بود که پزشکان در حال تلاش برای نجات پسر کوچولو بودند  ولی دیگر دیر شده بود و «مهبد» خردسال در نخستین روز کلاس آموزش شنا به کام مرگ فرو رفته بود. «رضا فتحی» پدر مهبد کوچولو گفت: وقتی دیدم پسرم سرگرم بازی دراستخر است با مربی‌اش هماهنگ کردم و به خانه برگشتم اما نگران بودم تا این‌که یک ساعت بعد خبر این حادثه ناگوار را شنیدم. اکنون تحقیقات پزشکی آغاز شده تا علت اصلی مرگ فرزندم روشن شود.

منبع:روزنامه ایران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha