چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران منطقه 12 را کانون آسیبهای اجتماعی اعلام کرد و گفت: بدترین شکل از کودکان کار در منطقه 12 گزارش شده است، به طوری که 80 درصد خانواده های این کودکان در این منطقه به ویژه در بافت های فرسوده زندگی می کنند.

کانون آسیبهای اجتماعی تهران اعلام شد

سلامت نیوز :رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران منطقه 12 را کانون آسیبهای اجتماعی اعلام کرد و گفت: بدترین شکل از کودکان کار در منطقه 12 گزارش شده است، به طوری که 80 درصد خانواده های این کودکان در این منطقه به ویژه در بافت های فرسوده زندگی می کنند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه دانشور امروز (سه شنبه) در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی شورا درباره ممنوعیت کار کودکان دربازار صحبت کنیم.


وی با اشاره به اینکه کودکان به بدترین شکل به کارگرفته می‌شوند، افزود: به طورمثال دختربچه ای در بازار تهران از 8 صبح تا 8 شب برای دریافت 200 هزار تومان مشغول کار است که همه این مبلغ هم برای اجاره اتاق باید هزینه شود.


دانشور با اشاره به رسیدگی به ایتام تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما نسبت به این موضوع خیلی حساسیت دارند و خیریه هایی در سطح شهر وجود دارد.
وی همچنین با اشاره افطاری های که درماه رمضان برگزارمی شود، افزود: بهتر است مناطق شهرداری سفره های افطاری را در مناطق 12، 15 و 20 پهن کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha